Translate

2012年8月29日 星期三

勇敢

已經好耐冇試過咁耐啦
原來係香港嘗到都唔係咁怕
比我相像中真係差好多
都唔係人人咁衰架
大家都好禮讓
我覺得咁樣係好好架
起碼可以少D意外MA!

今日咁好彩家姐接埋我番屋企
番家既一程就由我黎揸車番家

哈!!!
咩都試過啦
塞車啦, 有大大巴士係我側邊啦, 有行人突然行出黎啦...ETC
留心D就OK

最搞笑係
比家姐笑
"咩你咁冇大志架, 揸係隻馬可以跑既, 都讓架巴士"
我只係怕佢整親家姐隻馬姐
小心D好, 最後我地都係比佢行得快咪得LOR!

我本黎以為自己會唔習慣
原來都唔係呀
我今次之後,
而家好有信心啦

其實我係一個好鐘意揸車
又鐘意遊車河既人黎架
唔知下次可以再係咁, 係幾時呢?

2012年8月28日 星期二

新BABY

一放工就急急腳走啦
我等左成半個月架啦
由好想正價買
到最後係團購見到佢
(團購真係好偉大呀!)
就對佢一見傾心

所以一有得拎, 我就去拎啦!
今日終於可以同佢好好相處啦

講真
佢播出黎既音, 真係唔差
雖然我唔係一個好識分好定差
不過最少佢唔會有雜音同怪呀
個BASS都OK架
而且真係好可愛又靚WOR!
令我間房又再靚D!

我決定每日佢都要陪我一陣先訓!
正!