已經好耐冇試過咁耐啦
原來係香港嘗到都唔係咁怕
比我相像中真係差好多
都唔係人人咁衰架
大家都好禮讓
我覺得咁樣係好好架
起碼可以少D意外MA!
今日咁好彩家姐接埋我番屋企
番家既一程就由我黎揸車番家
哈!!!
咩都試過啦
塞車啦, 有大大巴士係我側邊啦, 有行人突然行出黎啦...ETC
留心D就OK
最搞笑係
比家姐笑
"咩你咁冇大志架, 揸係隻馬可以跑既, 都讓架巴士"
我只係怕佢整親家姐隻馬姐
小心D好, 最後我地都係比佢行得快咪得LOR!
我本黎以為自己會唔習慣
原來都唔係呀
我今次之後,
而家好有信心啦
其實我係一個好鐘意揸車
又鐘意遊車河既人黎架
唔知下次可以再係咁, 係幾時呢?
原來係香港嘗到都唔係咁怕
比我相像中真係差好多
都唔係人人咁衰架
大家都好禮讓
我覺得咁樣係好好架
起碼可以少D意外MA!
今日咁好彩家姐接埋我番屋企
番家既一程就由我黎揸車番家
哈!!!
咩都試過啦
塞車啦, 有大大巴士係我側邊啦, 有行人突然行出黎啦...ETC
留心D就OK
最搞笑係
比家姐笑
"咩你咁冇大志架, 揸係隻馬可以跑既, 都讓架巴士"
我只係怕佢整親家姐隻馬姐
小心D好, 最後我地都係比佢行得快咪得LOR!
我本黎以為自己會唔習慣
原來都唔係呀
我今次之後,
而家好有信心啦
其實我係一個好鐘意揸車
又鐘意遊車河既人黎架
唔知下次可以再係咁, 係幾時呢?
