Translate

2013年7月18日 星期四

街路上的有趣


 
請找亮點!

見到嗎?
呢個唔係普通既MTR指示牌
佢係多左隻KOALA架!
可愛嗎?

一定係唔知邊位可愛既旅客貼上去
好似有左佢
令我地呢個社會冇呾悶!

好在我今日有搭BUS同有醒一醒
如果唔係, 我就見佢唔到啦!

我會每個星期番學都望下佢
希望佢唔好比人MEET走啦
留佢係度都冇咩問題姐!

大家留意下呀都!

原來已經番左學一年啦, 時間過得真係快!
其實做學生有時都幾好!
仲有一年JA, 我要努力快快完成!

2013年7月11日 星期四

你做咩架?

"你做咩架?"
出黎做野之後, 應該聽得最多係呢句
ESPECIALLY見到D AUNTIE同埋家姐既朋友時, 一定會被問到

對唔熟而家唔多想答既人,我會...
我:我係公司既大打雜黎架
問:唔係掛, 大學生畢業喎...
我: 係真架, 公司咩野野小事都叫我做既

對住認真既人, 我會...
我:我做XX既QA呀!
問:嘩...好PRO喎
我:唔係架, 其實都係做公司入邊一切大小事, 就黎連TOILET都叫我去洗啦
問:講笑啦呀妹...

其實...
人地每一次問, 我都唔知應點答好
QA係做咩呀? 我當然知道自己做咩啦
不過又真係好難解比你人知...
QC當然好易可以話比人知, 我係做LAB架, 即係化驗個D呢
但係QA呢?
又唔係真係要落手落腳去做TEST(當然有D公司係要, 而我岩岩入職都要做少少TEST)
又唔比一般OL咁, 只係坐係度日日做差不多既野

其實...
我真係似公司既大打雜
我地既PRODUCT發生問題, 要我地幫手去搵問題既原因
平時有時都會去CHECK下佢地既PROCESS
而大家點樣樣做野, 都要幫手TRAINING
有D咩VALIDATION, 都要幫手架
當然, 我都係半個OL, 都要做下DOC. 既野, 又唔係成日周圍走(雖然好多時都要周圍走)
但係細至一D公司少少既RULE都要去跟, 例如:公司個FRIDGE可以放D咩唔可以放D咩, 都要我地理

其實壓力大唔大?
睇下咩人既姐, 我由細到大都冇咩壓力感
有D人可以覺得趕DEADLINE好大壓力
而我呢...成日覺得ON PLAN做野, 一定唔會做唔完!
容我講一句風涼話"我做左差不多2年野, 都只係OT過3日JA"

睇完我要做D咩, 其實真係似打雜, 不過個名真係好聽D!

所以...我其實名副其實為一個"打雜"
不過係一個做得開心又稱心既打雜!
我好鐘意我份工架!
如果人工多少少, TITLE再好聽少少, 就硬好啦

P.S. 今日真係打雜到唔打雜, 連鞋櫃都幫大家執埋! 勁呀呢所以而家條腰好累!