由上星期二開始
又有番以前讀書時
由香港番澳洲既感覺呀!
就係一停LOOP之前係香港既一點一滴
每一日都諗番對上個日既同一時間做緊咩呢
而今次唔同既係
我冇離開香港
而家人地離開香港
我就係度諗番之前我地一齊既時間
係呀, 我知道可以同朋友相聚一次而又咁長時間唔係一件容易既事
由其大家要工作, 而又有自己既生活
可以放所有野放假一星期
當然唔係易事
但係當你習慣左一個生活足足一星期
要你即時去改變
知道嗎?
係有難度架!
Especially me!
所盡量都唔去諗
不過好似而家冇以前咁易解決到呢個問題
以前日日keep住自己好忙
日日番學放學跟朋友出去食飯傾計
但而家唔得啦
日日番工放工番學
每日番學總會經過一D個一星期成日去既地方
你話...唔LOOP番D畫面出黎就奇啦!
我已經盡量唔去諗
希望過多一星期會好D!
呢個世界科技發達!
可以有WHATSAPP
如果佢唔忙可以傾到的話!