Translate

2011年2月19日 星期六

Day 9 - Last Photo Shooting and Say Goodbye

今日冇行程
最大既行程係番學校影相
我苦讀4年
當然要番去影多D相啦
我怕自己唔記得自己學校既MAP
所以要記底佢
記熟佢

然反要影下學校D新BUILDING
我有支持架!
幾時代感
最係一個SEM都有用過佢, 真係幾靚架!

呢樹就係行去BOOK SHOP
仲連接住以前讀既CIC
下邊係CAR PARK

呢度行去CANTEEN同埋STUDENT CENTER既!
以前成日行架!
左手邊仲有全機最好味既CAFE!

HAHA...我大家姐叫我地咁影架!
我估只有外國既學校先有呢D FEEL!
呢度不得不提
因為係我以前上HUMAN BIO既TUTORIAL既
入邊仲有屍體比我地用架!

然後去左KING'S PARK
呢度可以望晒成個PERTH
夜晚既PERTH都幾靚架
不過SUMMER會多蚊
仲有好多鬼STORY架!

真係好掛住呢個大草地
同埋咁好太陽既天空

影完相就去左食"順德"
中國野, 每個係PERTH既人一定識!
黎PERTH既第一日食佢
最後一日走都食佢!

我地飛機夜晚11點幾
沙漠屋要7點交
所以去機場之前再次去FREMANTLE ENCORE個PIZZA
琴晚食完好好食!
仲去埋飲CHOCOLATE
完滿結束呢個TRIP!

係機場仲有個好好人既地勤AUNTIE
唔係佢, 我地一定要被罰好多OVERLOAD既$$$!
多謝佢!

大家對呢舍TRIP都好滿意又高興!
而我就好開心自己終於畢業
而且大家都對個TRIP好滿意!



2011年2月18日 星期五

Day 8 - Swan Valley

今日MAMI煮早餐
又唔洗早起!
正!
出發前同個沙灘影下相先!
呢個沙灘幾多狗仔!
朝早去SWIM, 可以同好多狗仔玩!
正!

今日當然要入滿油啦!
因為我地要去SWAN VALLAY呀!
呢個地方唔太遠
不過就有好多PERTH既FACTORY
城市人好少有SITE VISIT
所以今次一定要同屋企人去!
兩個鐘到就去到, 而且路唔難搵!

CHOCOLATE FACTORY
佢係MARGRATE RIVER係總店, 我地去唔到
黎呢度補番
呢度可以見到CHOCOLATE既PRODUCTION PROCESS
又有CHOCOLATE TASTING
當然有CAFE比大家HEA下食下住下啦

然後誤打誤撞去左隔雜既CAPE LAVENDER!

呢度好舒服架, 有特別HONEY賣, 仲有好多LAVENDER用品!
不過呢隻BEAR唔香既!

最好食都係呢個啦!
大家之後都好味, 好想再食多次!

之後我地去左葡萄園!

呢度唔止大!
仲大到冇人理
係度大家都唔知偷食左幾多粒GRAPE啦!
食到好飽呀!
黎澳洲大家又點會放過唔買NOUGAT!
不過我地唔買香港都有既野
所以帶左大家黎呢間!
多味好多, 好味D!
最重要係PERTH出品!

2011年2月17日 星期四

Day 7 - Back to Perth

今日終於可以唔洗可咁早起身
連日黎累積, 真係好累呀!
ENJOY下係沙灘屋既開心
同埋訓晏D, 唔洗出黎飲茶!
HAHA

差不多時間, 我就同左屋企人出黎CITY啦

大家可以係CITY行下
感受下呢度既人有幾悠閒
同埋呢個SUMMER有幾熱

仲可以比時間大家去行下街
買下野
係呀! MYRE成日都ON SALE架
我, 家姐, 呀AUNTIE都買到野
開心!
(不過我之後著新3個陣, 留底左一件係沙灘屋, 唔開心!)

當家姐同AUNTIE去LAST CALL既時候
我同大家姐, MAMI DADI去左TEA一TEA
見唔見個ICE CREAM有幾正!
咁熱, 當然要食番下凍冰冰既野啦!
最後要行下LODON CLOCK呢條街既!
我好鐘意呢度
同埋我成日覺得呢度係BUS STOP同CITY既SHORT CUT咁架!

行完街, D SHOP差不多6點就CLOSE
又未想食飯, 我地就番屋企抖下先!
由CITY番去都好快
途中一定經過呢度
日日都好雀
我地話我舅舅一定好鐘意!
今日終於唔洗我揸車, 可以影到我最愛既藍色小屋啦!!!

放底晒野
想去游水既游水
訓陣先既訓陣先
洗3既洗3

差不多時間就再出番去食飯

係呀, 日落都要影呀!
氈身睇當然係靚好多啦!

睇完日落, 就當然會見到月亮啦!
呢個比實際細好多架!
我真實見到個個大好多好多!

今晚終於可以同屋企人去食我最鐘意食個陣韓國野!

呢D前菜真係好食到停唔到口!!!
屋企人黎
緊係咩都試
我都未試過點D咁大型同貴野!


後邊個碟PANCAKE真最正!
次次黎一定要食!

好似仲有1,2樣野食架!
不過唔記得左影!

食完飯當然唔會咁快番屋企啦!
去CASINO賭番兩手先!
DADI有WIN WIN

呢張相好搞笑架
因為我地係CASINA外邊影左一張相
點知比人知道要我地DEL左佢

我地再行前兩步影左呢張!
係...我地係返逆的!
所以個個都YEAH晒!

當然影完呢張相就回家了!

2011年2月16日 星期三

DAY 6 - Experiece the WILD life

今日JOIN左LOCAL TOUR
呢個TOUR 我第二次黎啦

澳洲D TAXI真係唔係好掂架
就算CALL左都係冇人理我地架
差少少遲到TIM呀!
我地最後揸車出去, 泊足全日CAR PARK

最後都趕得切
好YEAH! 出發!
今日係我最舒服既一日
唔洗睇MAP, 唔洗揸車, 可以係車度訓覺
好好地做一個盡責既旅客

個幾鐘之後
我地黎到WHITEMAN PARK啦
我其實好鐘意呢個PARK架
因為可以親親KANGAROO
雖然揸車個陣唔鐘意佢地
不過平時我都OK佢地架!

為食到佢地...HAHA!

我黎呢度3次
第一次見到真係有BB係個袋入邊JA
真係好可愛呀!
呢D先叫KANGAROO MA!

呢隻野我同左影左3次相啦
唔知係咪次次都係佢黎既呢
不過次次佢都會痾屎屎架

次次去都有一隻用個背脊得住我架
我又好鐘意篤佢地個PAT PAT架
(其實唔可以篤架....殊.....)

呢隻全埸最可愛
夾住左係棵樹度...HAHAHAHAHHA

跟住我地去龍蝦場

佢地係黎自呢個海架
係咪又係好正呢?

不過我地冇食WOR!
太貴啦
我地係理智既!

係去PINCALE途中
我地又見到風車呀
真係希望呢個世界可以用多D自然既力量去發電
咁樣呢個世界就少一D驚心動魄既事

係呢個咁熱既煎PAN都要YOGA一下
真係好熱呀!
去完呢度, 我黑左好多
6年都冇黑, 係呢幾日黑LOR!

呢張相好靚...係個TOUR GUIDE幫我地影架
我都唔知原來可以咁玩

跟住就係大家都好期待既SAND BOARDING呀!

真係有速度架我
我都好鐘意玩, 我玩左好多轉架!

不過玩既背後係好辛苦架
要爬上去架
又熱又晒
爬完上去又落番黎
BURN左好多FAT架!
KEEP FIT好運動!

最後走個陣好大風呀

番到PERTH已經好夜啦
去拎番架車番屋企再車家姐個朋友去機場

點知...
去到CARPARK
張TICKET話冇效WOR
跟住去搵人幫手...
點知又趕住收工
點算點算!!!!

最後佢叫我地揸左架車落黎先
跟住再禁張飛比我地出去

即係今日CAR PARK唔洗$$$
又唔洗TAXI $$$
又LUCK DAY!
HAHA
已經唔係第一次係咁GA LA我係澳洲

澳洲既可愛

2011年2月15日 星期二

DAY 5-我畢業了!


今日係我6年黎既成果
無論我定係我屋企人
大家都好開心

本黎以為自己會開心到喊
不過原來唔係
係緊張到死先岩
HAHA....好奇怪呀!

我終於畢業啦!
好感動呀!

2011年2月13日 星期日

DAY 4 - Eat and Drink


大家去ALBANY如果有6,7個人
記得入住呢HOTE, 真係好正架! 又平!

MAMI好鐘意佢
要同佢影相

最後一點就係去DOG ROCK
真係好似隻DOG架
ALBANY其實冇咩野玩
只係抖下渡下假係好OK既!

跟住我地就去左DENMARK
最主要目的係去TREE TOP WALK

去TREE TOP WALK之前
我地去下個GREEN POOL先呀
D水係有3隻色架
太靚啦
係清到見底架!

ON THE WAY係會去埋HONEY FACTORY既
係呢度可以食到好好既ICE CREAM
屋企人買左好多HONEY
又係度不停試...HAHA!

跟住就係去TREE TOP WALK啦!
呢個大家都係好期待既
因為香港旅遊節目有講呀
我今次比上次行已經冇咁驚啦
同埋上次有睇到D INFO
今次可以講比佢地聽

WE REACHED THE HIGHEST POINT啦!

行完我地就去D酒莊啦
都係目的之一

呢個我未黎過
好靚呀呢個酒莊
你知道嗎...
呢度D草好似CARPET咁舒服架!

睇下...
係一望冇際既GRAPE樹呀!
美呆了!

佢地去試酒
我就同佢玩
佢好得意架
摸下佢個肚仔
佢就會郁一郁
可愛到冇狗有!

去完一個又去另一個

今次呢個有CHEESE既
不停食食食
仲買左成打酒走...
唔知以為今次黎係買酒架!


玩完買完
又要回程番PERTH
再揸番6個幾鐘番去啦

再見啦
DENMARK
我都係第一次黎JA
呢度好似同MARGARET RIVER好唔同呀!