我怕自己唔記得自己學校既MAP
所以要記底佢
記熟佢
所以要記底佢
記熟佢
然反要影下學校D新BUILDING
我有支持架!
幾時代感
最係一個SEM都有用過佢, 真係幾靚架!
呢樹就係行去BOOK SHOP
仲連接住以前讀既CIC
下邊係CAR PARK
呢度行去CANTEEN同埋STUDENT CENTER既!
以前成日行架!
左手邊仲有全機最好味既CAFE!
HAHA...我大家姐叫我地咁影架!
我估只有外國既學校先有呢D FEEL!
呢度不得不提
因為係我以前上HUMAN BIO既TUTORIAL既
入邊仲有屍體比我地用架!
入邊仲有屍體比我地用架!
然後去左KING'S PARK
呢度可以望晒成個PERTH
夜晚既PERTH都幾靚架
不過SUMMER會多蚊
仲有好多鬼STORY架!
真係好掛住呢個大草地
同埋咁好太陽既天空
影完相就去左食"順德"
中國野, 每個係PERTH既人一定識!
黎PERTH既第一日食佢
最後一日走都食佢!
我地飛機夜晚11點幾
沙漠屋要7點交
所以去機場之前再次去FREMANTLE ENCORE個PIZZA
琴晚食完好好食!
仲去埋飲CHOCOLATE
完滿結束呢個TRIP!
係機場仲有個好好人既地勤AUNTIE
唔係佢, 我地一定要被罰好多OVERLOAD既$$$!
多謝佢!
大家對呢舍TRIP都好滿意又高興!
而我就好開心自己終於畢業
而且大家都對個TRIP好滿意!
同埋咁好太陽既天空
影完相就去左食"順德"
中國野, 每個係PERTH既人一定識!
黎PERTH既第一日食佢
最後一日走都食佢!
我地飛機夜晚11點幾
沙漠屋要7點交
所以去機場之前再次去FREMANTLE ENCORE個PIZZA
琴晚食完好好食!
仲去埋飲CHOCOLATE
完滿結束呢個TRIP!
係機場仲有個好好人既地勤AUNTIE
唔係佢, 我地一定要被罰好多OVERLOAD既$$$!
多謝佢!
大家對呢舍TRIP都好滿意又高興!
而我就好開心自己終於畢業
而且大家都對個TRIP好滿意!






















































