我日日搭巴士, 發現左有以下幾個情節(如果我識畫畫我一定畫佢出黎!:
情況1:
相信香港冇咩幾多個人係冇試過迫巴士既!我就日日迫, 朝朝迫!
由於我屋企附近個巴士站就係尾站,所以個個誓死都要迫到上架巴士度, 無論用咩方法都好!!!
我呢排發現有個年約40幾既呀珠媽(佢真係好似韓劇入邊街市賣野既呀珠媽架!), 每一日都係大家上晒車, 搵好自己個地盤既時候,佢就ZIP上黎,
佢仲要係大字型咁"FU"住個落客門咁ZIP上黎, 佢仲覺我好好意思架,
咁樣大家都要重新再砌過晒D位啦!
情況2:
唔知係咪因為自己身邊多左有BB既準MAMI, 所以特別留意同希望可以體諒佢地!
當番工時間,架巴士好迫既時候, 要一個大肚婆迫上巴士已經唔係一件易事,仲要係佢好不容易行到去D"闢愛"位附近, 頂住個肚都冇人讓座架!
唔知係D人唔識睇字定係D人唔識睇圖!如果係外國, 唔讓座既人一定會比人由上車罵到落車呀! 我深信因果報應架, 所以我一定讓座比有需要人士,
因為我怕第時自己有BB OR 老左冇得坐呀!
情況3:
大家習慣一上車就聽歌,篤電話, 所以好多時都去到忘我既境界! 當有人要落車既時候,
後邊個個嗌破喉嚨講"小姐, 唔該借借呀!" (係呀, 多數都係小姐架, 唔知點解)都冇用!
情況4:
當我好好彩迫到上巴士之後,
就當然係搵個有利位置, 而我就每一日都求神拜佛 finger cross晒咁希望唔要企係D好冇安全應既位, 點叫好冇安全感既位呢,
就係D周圍都冇野可以比我"FU"到既位...由於我係一個超級冇平衡力既人, 咁樣我係會好樣衰咁跌落人地度, 咁樣係D靚仔面前好失禮GA MA
(我架BUS去中環,朝朝都有幾個幾OK架!), 如果真係咁唔好彩,
我會用可憐既眼神周圍望,睇下有冇人會同情我,通常都有既!
情況5:
係發生係呢兩日架!!! 日日都有個呀嬋跟我尾上車架! 而佢呢,
唔合點解每次都係同我一樣企門口位架! 因為人多,真係好迫, 所以第一個站落車, 都要企門口位置既人落一落車讓人落左車先既,
而我就好乖咁諗住落左車等大家落晒車諗住可以有番好少少既位企, 等我係下一個站唔洗再落車(我要第三個站先到), 點知當我上番車既時候, 個個呀嬋企左我個位!!!
仲要迫到我差唔多去門邊!!! 真係火到黎, 佢唔禮讓不特止, 仲要企左我個位! 我並不是善男信女, 用狠狠既眼神望住佢!!! 佢今日終於望到我既眼神啦!
最後讓番個位比我! 聽日唔好再比我見到佢!!!
其實仲有幾個情況, 不過已經好夜, 我都眼訓啦, 講住咁多先!
我好多時都係度發夢,
到底我要搵幾多一個月先可以自己揸車OR打的番工呢?