Translate

2013年10月18日 星期五

苦盡甘來

如果你問我, 一年當中, 最討厭既月份係邊個月
我一定會答"十月"!!!!
 
 
自從做左野之後
每年既十月都好恐怖!
唔係比人迫呢個
就係再黎比人催個樣
唔知點解之前9個月唔好好咁合作
到最後就會臨急抱佛腳!!!
 
由上星期三開始
每一日都係早番工遲放工
真係覺得自己"好番工" MOOD呀!
但呀姐時時都好體諒我
知我星期二要番工
大家個晚OT到8點, 而我就一早比人放走左
呢D呀姐同同事都唔知下一次搵唔搵得番啦
 
因為星期一放左既關係
我地好似足足查牌一星期咁
日日都唔知會比人拎D咩出黎講
而今次到我既野呀!!!
真慘!
我地之後一個月有排改呀!
 
不過唔緊要
辛苦完一星期
放工去同同事大吃大喝!
 
真係開心到極點
 
只可惜, 因為琴晚太盡興
所以今日番工起身個下真係辛苦極了!
 
希望可以KEEP日日都記得少少野!
我怕我一起身冇左5年都有BLOG可以回味番!
 


2013年9月13日 星期五

開心的Black Friday

一開FACEBOOK
每位朋友都不停地提醒我"今日係傳說中既Black Friday"
傳說中既Black Friday係一真係講個人人都會不順呢?
我都唔知, 我都唔去搵點解LU!
我只係知我今日好開心
利用公司provide既body check, 用我有閒度既能力令自己放半日假
真係偷得浮生半日閒呀!
body check完仲可以去TST食番個BRUCH
再歎陣先番工
 
而家番工多野做, 一陣已經6點LU!
 
6點我就即閃
因為我趕住去見我寶貝契女Glenys!
佢係我以前讀書既好朋友個女黎架!
以前係澳洲有咩要幫都係搵佢MAMI既
而我都係見證住佢拍拖結婚仲生埋BB TIM!
睇佢食飽飽個樣幾LUM
仲有我呢個契媽媽咁愛佢!
你番左澳洲都要kEEP住肥!
契媽媽出年畢業就會搵時間去探你啦!
 
今日放工仲收到好消息!
 
所以呢
Black Friday is not really bad!

2013年7月18日 星期四

街路上的有趣


 
請找亮點!

見到嗎?
呢個唔係普通既MTR指示牌
佢係多左隻KOALA架!
可愛嗎?

一定係唔知邊位可愛既旅客貼上去
好似有左佢
令我地呢個社會冇呾悶!

好在我今日有搭BUS同有醒一醒
如果唔係, 我就見佢唔到啦!

我會每個星期番學都望下佢
希望佢唔好比人MEET走啦
留佢係度都冇咩問題姐!

大家留意下呀都!

原來已經番左學一年啦, 時間過得真係快!
其實做學生有時都幾好!
仲有一年JA, 我要努力快快完成!

2013年7月11日 星期四

你做咩架?

"你做咩架?"
出黎做野之後, 應該聽得最多係呢句
ESPECIALLY見到D AUNTIE同埋家姐既朋友時, 一定會被問到

對唔熟而家唔多想答既人,我會...
我:我係公司既大打雜黎架
問:唔係掛, 大學生畢業喎...
我: 係真架, 公司咩野野小事都叫我做既

對住認真既人, 我會...
我:我做XX既QA呀!
問:嘩...好PRO喎
我:唔係架, 其實都係做公司入邊一切大小事, 就黎連TOILET都叫我去洗啦
問:講笑啦呀妹...

其實...
人地每一次問, 我都唔知應點答好
QA係做咩呀? 我當然知道自己做咩啦
不過又真係好難解比你人知...
QC當然好易可以話比人知, 我係做LAB架, 即係化驗個D呢
但係QA呢?
又唔係真係要落手落腳去做TEST(當然有D公司係要, 而我岩岩入職都要做少少TEST)
又唔比一般OL咁, 只係坐係度日日做差不多既野

其實...
我真係似公司既大打雜
我地既PRODUCT發生問題, 要我地幫手去搵問題既原因
平時有時都會去CHECK下佢地既PROCESS
而大家點樣樣做野, 都要幫手TRAINING
有D咩VALIDATION, 都要幫手架
當然, 我都係半個OL, 都要做下DOC. 既野, 又唔係成日周圍走(雖然好多時都要周圍走)
但係細至一D公司少少既RULE都要去跟, 例如:公司個FRIDGE可以放D咩唔可以放D咩, 都要我地理

其實壓力大唔大?
睇下咩人既姐, 我由細到大都冇咩壓力感
有D人可以覺得趕DEADLINE好大壓力
而我呢...成日覺得ON PLAN做野, 一定唔會做唔完!
容我講一句風涼話"我做左差不多2年野, 都只係OT過3日JA"

睇完我要做D咩, 其實真係似打雜, 不過個名真係好聽D!

所以...我其實名副其實為一個"打雜"
不過係一個做得開心又稱心既打雜!
我好鐘意我份工架!
如果人工多少少, TITLE再好聽少少, 就硬好啦

P.S. 今日真係打雜到唔打雜, 連鞋櫃都幫大家執埋! 勁呀呢所以而家條腰好累!

2013年6月27日 星期四

Happy Mother's Day

我屋企的MOTHER'S DAY 過得好開心
只不過好簡單咁一定人一齊食飯(其實一家人同一時間食飯都唔易而家)


而且送上少少既禮物
以前細個就係做要求想要D咩野既人
而家大個係被要求個個
見到滿足到MAMI, 而佢又好開心既樣子
我都好開心, 唔知我以前細個MAMI買完野比我有冇咁既諗法既呢?

再花少少心思買個CAKE哄下MAMI
多謝美心出既新款CAKE, 好睇又好食!
其實哄女人真係好EASY! HAHA

而正日既早上,
我地早早起身去飲茶!
快活!

我MAMI絕大部時間(當佢唔發嬲個陣)都係一個GOOD MUM
當我放學好夜番黎, 佢會等埋我食埋野先訓
每日食完飯都唔捨得要我洗碗
成日都會陪我睇電視
每一日都為我第二日既LUNCH而煩惱
如果放假天, 佢會買定LUNCH等我起身有野食
仲有好多好多野MAMI都會為我打點

我MAMI真係一個GREAT MAMI!
我唔知佢邊有咁大力量養到我地3姐妹
一生日要痛3次!
而且又供我地讀書(我地都唔係香港大學畢業的)
我地細個又從來冇少過D咩, 人有既野我地都會有
想要D咩都可以得到
而且我地細個好型架
老師罵我地, MAMI一定會撐我地!
到而家事事為我地著想
MAMI真係偉大!

MAMI年紀慢慢咁大
有時都怕佢有一日會離開我
希望之後我仲可以同佢過好多好多個MOTHER'S DAY

每一年既MOTHER'S DAY都要開始珍惜!

願全天下MOTHER健康快樂!

2013年4月23日 星期二

我今日做咩黎呀

日日番工都期待有唔同既野發生(當然唔好係大事啦!)

好似今日咁
自己抵死, 琴日下就一黎咁整5個TRAINING
點知....
原來不停講野45分鐘係會好累啦
再不停被問問題都係好累啦
而且我以後上堂都會乖, 唔傾計, 唔恰眼訓
其實恰眼訓我FEEL都OK既, 一定係因為我未夠班好悶
但係傾計就真係頂唔順
佢又講, 我又講
佢就講到好大聲, 我又要大聲D, 真係唔想大大聲話佢
所以我明白以前番學老師點解叫我地上堂唔好傾計!

一定係我以前傾得太多
而家自己受番!!!

好啦, 琴日自己種下既根
今日我來既果

有5個TRAINING
每個TRAINING36份卷
我今日做左改卷專員, 勁呀呢

改完卷仲要PHOTOCOPY一份一份FILE番去
整靚每個人既FILE

呢個就係我既工作之一啦
我樂於製作MATERIAL
不過唔樂於FILING, 好累啦

下次都係分開幾次黎TRAIN
我會猜咁累!

我覺得講足咁多年書既老師太利害啦!

巴士奇趣

我日日搭巴士, 發現左有以下幾個情節(如果我識畫畫我一定畫佢出黎!:

情況1:
相信香港冇咩幾多個人係冇試過迫巴士既!我就日日迫, 朝朝迫! 由於我屋企附近個巴士站就係尾站,所以個個誓死都要迫到上架巴士度, 無論用咩方法都好!!! 我呢排發現有個年約40幾既呀珠媽(佢真係好似韓劇入邊街市賣野既呀珠媽架!), 每一日都係大家上晒車, 搵好自己個地盤既時候,佢就ZIP上黎, 佢仲要係大字型咁"FU"住個落客門咁ZIP上黎, 佢仲覺我好好意思架, 咁樣大家都要重新再砌過晒D位啦!

情況2:
唔知係咪因為自己身邊多左有BB既準MAMI, 所以特別留意同希望可以體諒佢地! 當番工時間,架巴士好迫既時候, 要一個大肚婆迫上巴士已經唔係一件易事,仲要係佢好不容易行到去D"闢愛"位附近, 頂住個肚都冇人讓座架! 唔知係D人唔識睇字定係D人唔識睇圖!如果係外國, 唔讓座既人一定會比人由上車罵到落車呀! 我深信因果報應架, 所以我一定讓座比有需要人士, 因為我怕第時自己有BB OR 老左冇得坐呀!

情況3:
大家習慣一上車就聽歌,篤電話, 所以好多時都去到忘我既境界! 當有人要落車既時候, 後邊個個嗌破喉嚨講"小姐, 唔該借借呀!" (係呀, 多數都係小姐架, 唔知點解)都冇用!

情況4:
當我好好彩迫到上巴士之後, 就當然係搵個有利位置, 而我就每一日都求神拜佛 finger cross晒咁希望唔要企係D好冇安全應既位, 點叫好冇安全感既位呢, 就係D周圍都冇野可以比我"FU"到既位...由於我係一個超級冇平衡力既人, 咁樣我係會好樣衰咁跌落人地度, 咁樣係D靚仔面前好失禮GA MA (我架BUS去中環,朝朝都有幾個幾OK架!), 如果真係咁唔好彩, 我會用可憐既眼神周圍望,睇下有冇人會同情我,通常都有既!

情況5:
係發生係呢兩日架!!! 日日都有個呀嬋跟我尾上車架! 而佢呢, 唔合點解每次都係同我一樣企門口位架! 因為人多,真係好迫, 所以第一個站落車, 都要企門口位置既人落一落車讓人落左車先既, 而我就好乖咁諗住落左車等大家落晒車諗住可以有番好少少既位企, 等我係下一個站唔洗再落車(我要第三個站先到), 點知當我上番車既時候, 個個呀嬋企左我個位!!! 仲要迫到我差唔多去門邊!!! 真係火到黎, 佢唔禮讓不特止, 仲要企左我個位! 我並不是善男信女, 用狠狠既眼神望住佢!!! 佢今日終於望到我既眼神啦! 最後讓番個位比我! 聽日唔好再比我見到佢!!!

其實仲有幾個情況, 不過已經好夜, 我都眼訓啦, 講住咁多先!
我好多時都係度發夢, 到底我要搵幾多一個月先可以自己揸車OR打的番工呢?

2013年4月22日 星期一

我今日做咩黎呀

 
日日番工都期待有唔同既野發生(當然唔好係大事啦!)

好似今日咁
自己抵死, 琴日下就一黎咁整5個TRAINING
點知....
原來不停講野45分鐘係會好累啦
再不停被問問題都係好累啦
而且我以後上堂都會乖, 唔傾計, 唔恰眼訓
其實恰眼訓我FEEL都OK既, 一定係因為我未夠班好悶
但係傾計就真係頂唔順
佢又講, 我又講
佢就講到好大聲, 我又要大聲D, 真係唔想大大聲話佢
所以我明白以前番學老師點解叫我地上堂唔好傾計!

一定係我以前傾得太多
而家自己受番!!!

好啦, 琴日自己種下既根
今日我來既果

有5個TRAINING
每個TRAINING36份卷
我今日做左改卷專員, 勁呀呢

改完卷仲要PHOTOCOPY一份一份FILE番去
整靚每個人既FILE

呢個就係我既工作之一啦
我樂於製作MATERIAL
不過唔樂於FILING, 好累啦

下次都係分開幾次黎TRAIN
我會猜咁累!

我覺得講足咁多年書既老師太利害啦!

2013年3月1日 星期五

Hola


係我既第一堂呀
我會努力學成4個LEVEL!
謝謝媽媽

好夜先番到屋企
好累呀!
要訓啦!