如果你問我, 一年當中, 最討厭既月份係邊個月
我一定會答"十月"!!!!
自從做左野之後
每年既十月都好恐怖!
唔係比人迫呢個
就係再黎比人催個樣
唔知點解之前9個月唔好好咁合作
到最後就會臨急抱佛腳!!!
由上星期三開始
每一日都係早番工遲放工
真係覺得自己"好番工" MOOD呀!
但呀姐時時都好體諒我
知我星期二要番工
大家個晚OT到8點, 而我就一早比人放走左
呢D呀姐同同事都唔知下一次搵唔搵得番啦
因為星期一放左既關係
我地好似足足查牌一星期咁
日日都唔知會比人拎D咩出黎講
而今次到我既野呀!!!
真慘!
我地之後一個月有排改呀!
不過唔緊要
辛苦完一星期
放工去同同事大吃大喝!
真係開心到極點
只可惜, 因為琴晚太盡興
所以今日番工起身個下真係辛苦極了!
希望可以KEEP日日都記得少少野!
我怕我一起身冇左5年都有BLOG可以回味番!
