Translate

2011年10月30日 星期日

細味

 
今日同朋友仔食LUNCH
HEHE...佢係澳洲帶左佢番黎比我呀!
好開心呀!
佢一定係知我掛係澳洲呀!
仲帶D澳洲味番黎比我
1個鐘既LUNCH TIME真係唔夠我地UPDATE呀
雖然係有MSN
不過FACE TO FACE傾計係唔同D既

好似以前佢鬼閒搵我去買送
我時時搵佢出去食LUNCH
無啦啦最尾每個星期四都要去佢屋企煮飯食
到上年佢比左個好開心既PARTY比我

佢呢個時候番黎真開心

好朋友係唔需要時時見住
間唔間見下
都可以傾好耐

今日真係好開心死

呀樹今日陪左我做左一日野呀!
佢真係好可愛呀!

2011年10月9日 星期日

為自己添新意

 
我天生就係一個愛家既人
家姐話我好搞笑
行街買3就打喊路
反而係IKEA就鬼打都冇咁精神

讀書就已經鐘意行IKEA
每次去都買到野
不論係床單啦
衣櫃啦
小擺設啦
KITCHEN既野啦
咩都想係IKEA帶晒番屋企
可惜
現實係唔比我咁做架

而家自做野
可以買D浪費少少既野
上次買床單
今次買台燈
我好鐘意佢架
度色又靚
又好用
又夠光WOR
佢係我以前讀書買個幾盞既改良板黎架
以前呢, 就細D, 唔會用咁多位
而家呢, 就靚左, 不過個STAND就晒多左位
各有各好
我都鐘意
有左佢, 以後我夜晚睇書都可以隨手熄燈
唔洗落床行去熄啦
有時睇到累真係唔想行咁遠熄燈架!

靚靚靚!

2011年10月6日 星期四

不一樣的糖

呢D一樽樽係咩黎?
答案:糖

佢地係由LIQUID係ROOM TEMPERATURE度變到好似JELLY咁
真係唔害易架
搞左幾日呀!
又要稱, 又要準!

而且整佢地都幾辛苦架
目的係CHECK SHELF LIFE

好可怕
放左係度唔夠一星期
就要同佢地講BYEBYE
FAIL左

見到佢地都幾可愛
仲有好多唔同既COLOUR架!

2011年10月3日 星期一

溫度的重要

番工真係有好多唔同既野做
呢一日
我就咁岩TIMETABLE要CALIBATION呢埋野
真係未試過一次過同咁多溫度計做野
話多唔多, 話少唔少

不過搵番佢地出黎都真係幾難
再要放番佢地去原位都幾煩
因為我唔係咁熟MA!

多得一班熱心人地
我先可以順利完成工作!

其實
做呢一樣都幾晒時間
耐何又不可不做

我鐘意嘗試唔同既野
多D黎密D手

唔知仲有咩野做呢

2011年9月24日 星期六

廸廸尼Halloween

我期待左3星期既
廸廸尼halloween終於黎啦!

今次係我第一次去呀!
氣氛好好架

我有去食halloween餐啦
又有睇左我最後既GOLDEN MICKY
又有睇LION KING
又去左睇3D
又玩左SPACE MOUNTAIN, 玩完頭暈
今年5周年, 所有既花車都唔同晒
對我黎講好有新鮮感呀!

不過戲玉都唔係呢D!
戲玉係夜晚既野

先睇個夜晚既花車
有呀JACK架!
都幾有氣氛


跟住就有好多鬼, 佢地交足戲架

 

你地見過隻咁CHOK既得未呀?

 

我最LIKE呢隻!

跟住去左玩鬼屋

對我黎講鬼屋唔係驚
我全程係笑死左
因為我地同行去玩鬼屋既有個朋友好搞笑
佢係估晒邊度有咩鬼
跟住人地隻鬼都未就位, 佢就催人地出黎

我地又行錯路
人地D EMERGENCY EXIT
我地又當左EXIT

真係笑料多多
一路玩都笑死左!

今年仲加開到11點呀!
未試過咁夜係個隻出番黎呀!

SUPER正
 

我超唔舒得走呀!
黎左咁多次
次次都咁開心!

呢個廸廸尼真係好奇妙呀!

 

我同家姐買既野
而且我仲問人拎左好多STICKER
好靚呀!
不過我未搵晒成SET HALLOWEEN架

一個開心既WEEKEND!

2011年7月15日 星期五

My own PEN

 
MAMI拎住D信番黎
見到有CURTIN既

我好似已經同佢冇關係啦喎
點解仲有佢D野既!

快快手開估睇


原來
我之前填左畢業問卷
所以我有我既筆
好開心

唔知點解
好珍惜印有學校名既東西
而且好PROUD OF自己學校!


佢會跟我一世
直到永遠!

2011年6月19日 星期日

Music Life

 
今日行耐冇既HMV

就咁就比呢隻個COVER FULL OF CUPCAKE既CD吸引左
跟住再睇下D歌
有D係自己鐘此既歌
有" KISS ME"啦
有"WHAT CAN I DO" 啦
有"DREAMING OF YOU"
就係咁我就有左佢番屋企

番到屋企已經急不及待咁要開黎聽啦
開左仲開心
入邊6隻碟都有唔同色既CUPCAKE做COVER
跟住仲有
聽落好多歌都冇出現過係其他LOVE SONG既碟入邊
仲有好多我出世個年既歌呀
不停REPEAT又REPEAT

沉醉中
Do not disturb me

2011年6月18日 星期六

可以TEAR既ICE CREAM


應該好多人FACEBOOK都見過佢
我今日都買左佢黎試

佢真係可以搣架
好好玩
搣個下隻手指有D凍LOR!

佢D皮好似JELLY咁
好味

佢個肉係雲尼那黎架
好味

不過細支左D LOR!
好快可以食完

而家7-11做左PROMOTION
10蚊2支
可以買黎試下
又有得玩又有得食!

正!

2011年5月30日 星期一

解脫

今日係呢個月黎, 最開心的一天
我相信自己做對了決定

岩岩開始
覺得自己好幸運
可以入到一間大公司
仲係由細到都好鐘意既一個品牌
不過
原來同想像中真係差好遠
佢拎走左我既快樂
拎走左我既笑容
拎走左我既睡眠質素
拎走左我既食慾
拎走左我出去走走既意欲

番工抱住沈重既心情
放工又要諗第二日番工會點呢
番緊工又係度諗
唔知BOSS又會有D咩新想法呢
做同一樣每一日有唔同既標準
令我好多壓力
令我自信心大減

原來我一D都唔鐘意自己份工
我一度以為自己可以撐得到一年
原來唔可以
因為我意識到自己月黎月唔妥
我放棄了
冇咩大不了姐
岩岩先開始

多謝屋企人既大力支持我先咁有勇氣JA!
我要再努力搵工!

2011年4月28日 星期四

唔制呀!


跟左我8,9年既即影即有相機
以前唔係太識玩佢
而家就成日用佢
唔知係咪因為咁
佢一下子太粗勞
所以佢一嬲之下
咁就壞左

明明2個月前用你仲好地地
但而家
你粒聲唔出就咁就SAY GOODBYE!
仲想用埋你聽日GA MA
點知....

唉....
好想買番呀!
不過好似有D貴呀
又要等
點解你會病架

我會好掛住你
謝謝你既相伴

P.S.唔知有冇SPONSOR呢

2011年4月21日 星期四

EASTER EGG?


我每個節日都會慶一慶
人地開心
我又開心

早前兒童節
我呢個永遠都係兒童既兒童就想傳開自己既開心
就一人一隻KINDER出奇旦送左比同事
大家又有得食
又有得玩
滿足你3個WISHES
人人開心
何樂而不為呢?

聽日就係EASTER HOLIDAY!
所以我琴日去左CWB買左呢個CHOCOLATE比大家
我將佢分裝


包到好似佢咁(入邊D CHOCOLATE換左JA)
拎番去比同事
人人都開心
仲讚靚TIM!

HEHE
今日好HOLIDAY MOOD呀!
好似冇咩做野咁
聽日開開心心EASTER HOLIDAY!

2011年4月20日 星期三

新玩具

琴呀琴
今日你黎到我屋企
睇住你擺好位
真係好開心呀
我好似接生你出黎咁

你知唔知
我揀左成日先揀到你呀
你知唔知你係我第二部琴
不過你係我既親生女
唔係領養番黎既
以後我去方你去邊
我嫁你都要跟住我架!

今日同你交流左2個幾鐘
真係好鐘意你呀
好似以前部琴既FEEL
感覺比Y字琴好
我鐘意你夠溫柔
我鐘意你夠沈實

我會同你一齊努力
好好向我目標前進!

2011年4月8日 星期五

請與我保持距離

唔知香港人係咪慣左同人咁近接觸呢?
其實諗真D又唔係架喎

大家都知巴士既位真係SHOULDER碰SHOULDER
由其係D打橫成排
大家貼住大家住個D
琴日放學番屋企搭巴士個陣
見到有個港女一有個男人坐左NEXT TO HER之後
港女即將個PAT PAT向冇人坐個邊MOVE
你MOVE都唔緊要
跟手佢用隻手掩住個NOSE
再黎個樣就黑口黑面啦
其實個個男人冇味架喎
因為之前搭船個陣佢坐我附近
小妹想當年有個呀布住隔離都認左成程車啦
比少少尊重好喎
人地個男人感覺會唔好架MA!

其實我唔係MAINLY講呢件事
我係想講
點解香港人鐘意咩都痴到咁埋
排隊痴得好埋啦
番工位同位痴到好埋啦
出街食飯每張台都痴到好埋啦
呢D都唔緊要

不過
可唔可以我做D好PRIVATE既野既時候你地唔好痴得咁埋呀!
我最討厭就係D人係等ATM個陣
唔知點解好鐘意企係你正正後邊
半步距離都冇GA WOR
我唔想比你見到我個PASSWORD
我唔想比你見到我有幾多$$$(雖然唔多)
我唔鐘意轉身就好似差D可以KISS到你
岩岩頭先放工就係咁!!!!
去ATM走個陣
差D可以同個女人KISS到LOR!
人地痴落你度你都唔鐘意啦
明明成個AREA好大
你後邊又冇人
你可以唔洗行咁近LOR!
對唔住, 我最後用左個好屑既眼神望你
因為我真係好討厭架!

點解你地唔可以比番一大步既距離我
比番少少PRIVATE我呢
呢樣野真係要學人外國啦
佢地真係會自動自覺企得遠少少架
我最欣賞呢樣野

STAY A STEP AWAY FROM ME! PLEASE!

2011年3月28日 星期一

為食貓

OL平時有咩做?
唔係做野就係講野
唔係講野咪就係食野LOR!

公司真係好FREE
仲成日有同事會訂下零食
我呢隻為食貓
又點會唔訂埋一份呀
就係咁
我就係咁食食食
再咁落去
我就快有個5個月大既BB啦

唉...
今日放工前又食左個TEA!
大家唔好再請我地食TEA啦!!!!!

2011年3月22日 星期二

10年如一日

每星期二
係TST
行過同一個地方
依然會有人問
"小姐, 我想你係咪著M SIZE架?

唔該啦
10年前中學時代已經有你呢D人啦
我係香港咁耐
你估我仲會唔會答你呀?

仲有
呃都搵D Fashion 少少既黎呃人呀!
搵D口音唔正
貌似自由行既人
開頭真係以為佢問路

估唔到
呃人既技倆10年都冇變過
去進修下先啦!

但係唔明點解
明明我唔講野個樣都幾COOL下架
佢地都仲夠膽死走黎問我既!
我比10個勁佢地!

2011年3月5日 星期六

TST

今日約左姨姨去飲茶
跟住去左行街
平時一行街我就暈GA LA
今日行左陣都好累
不過只要比少少心機
就搵到好多又平又靚既野啦
呢個係我成個秋天既3啦!


行完街等埋姨姨學完氣工就番屋企食飯
幾時都係最鐘意搭FERRY番屋企架

番到屋企
見到成屋都係D AUNTIES!
真係...
好開心
佢地都係MAMI十幾年既朋友
佢地冇咩幾呵可以見番晒
今晚大家一齊食飯
跟住又打左陣雀
又想左陣當年
又傾下D仔大女大既事
真係睇見佢地都開心呀!

2011年2月19日 星期六

Day 9 - Last Photo Shooting and Say Goodbye

今日冇行程
最大既行程係番學校影相
我苦讀4年
當然要番去影多D相啦
我怕自己唔記得自己學校既MAP
所以要記底佢
記熟佢

然反要影下學校D新BUILDING
我有支持架!
幾時代感
最係一個SEM都有用過佢, 真係幾靚架!

呢樹就係行去BOOK SHOP
仲連接住以前讀既CIC
下邊係CAR PARK

呢度行去CANTEEN同埋STUDENT CENTER既!
以前成日行架!
左手邊仲有全機最好味既CAFE!

HAHA...我大家姐叫我地咁影架!
我估只有外國既學校先有呢D FEEL!
呢度不得不提
因為係我以前上HUMAN BIO既TUTORIAL既
入邊仲有屍體比我地用架!

然後去左KING'S PARK
呢度可以望晒成個PERTH
夜晚既PERTH都幾靚架
不過SUMMER會多蚊
仲有好多鬼STORY架!

真係好掛住呢個大草地
同埋咁好太陽既天空

影完相就去左食"順德"
中國野, 每個係PERTH既人一定識!
黎PERTH既第一日食佢
最後一日走都食佢!

我地飛機夜晚11點幾
沙漠屋要7點交
所以去機場之前再次去FREMANTLE ENCORE個PIZZA
琴晚食完好好食!
仲去埋飲CHOCOLATE
完滿結束呢個TRIP!

係機場仲有個好好人既地勤AUNTIE
唔係佢, 我地一定要被罰好多OVERLOAD既$$$!
多謝佢!

大家對呢舍TRIP都好滿意又高興!
而我就好開心自己終於畢業
而且大家都對個TRIP好滿意!



2011年2月18日 星期五

Day 8 - Swan Valley

今日MAMI煮早餐
又唔洗早起!
正!
出發前同個沙灘影下相先!
呢個沙灘幾多狗仔!
朝早去SWIM, 可以同好多狗仔玩!
正!

今日當然要入滿油啦!
因為我地要去SWAN VALLAY呀!
呢個地方唔太遠
不過就有好多PERTH既FACTORY
城市人好少有SITE VISIT
所以今次一定要同屋企人去!
兩個鐘到就去到, 而且路唔難搵!

CHOCOLATE FACTORY
佢係MARGRATE RIVER係總店, 我地去唔到
黎呢度補番
呢度可以見到CHOCOLATE既PRODUCTION PROCESS
又有CHOCOLATE TASTING
當然有CAFE比大家HEA下食下住下啦

然後誤打誤撞去左隔雜既CAPE LAVENDER!

呢度好舒服架, 有特別HONEY賣, 仲有好多LAVENDER用品!
不過呢隻BEAR唔香既!

最好食都係呢個啦!
大家之後都好味, 好想再食多次!

之後我地去左葡萄園!

呢度唔止大!
仲大到冇人理
係度大家都唔知偷食左幾多粒GRAPE啦!
食到好飽呀!
黎澳洲大家又點會放過唔買NOUGAT!
不過我地唔買香港都有既野
所以帶左大家黎呢間!
多味好多, 好味D!
最重要係PERTH出品!

2011年2月17日 星期四

Day 7 - Back to Perth

今日終於可以唔洗可咁早起身
連日黎累積, 真係好累呀!
ENJOY下係沙灘屋既開心
同埋訓晏D, 唔洗出黎飲茶!
HAHA

差不多時間, 我就同左屋企人出黎CITY啦

大家可以係CITY行下
感受下呢度既人有幾悠閒
同埋呢個SUMMER有幾熱

仲可以比時間大家去行下街
買下野
係呀! MYRE成日都ON SALE架
我, 家姐, 呀AUNTIE都買到野
開心!
(不過我之後著新3個陣, 留底左一件係沙灘屋, 唔開心!)

當家姐同AUNTIE去LAST CALL既時候
我同大家姐, MAMI DADI去左TEA一TEA
見唔見個ICE CREAM有幾正!
咁熱, 當然要食番下凍冰冰既野啦!
最後要行下LODON CLOCK呢條街既!
我好鐘意呢度
同埋我成日覺得呢度係BUS STOP同CITY既SHORT CUT咁架!

行完街, D SHOP差不多6點就CLOSE
又未想食飯, 我地就番屋企抖下先!
由CITY番去都好快
途中一定經過呢度
日日都好雀
我地話我舅舅一定好鐘意!
今日終於唔洗我揸車, 可以影到我最愛既藍色小屋啦!!!

放底晒野
想去游水既游水
訓陣先既訓陣先
洗3既洗3

差不多時間就再出番去食飯

係呀, 日落都要影呀!
氈身睇當然係靚好多啦!

睇完日落, 就當然會見到月亮啦!
呢個比實際細好多架!
我真實見到個個大好多好多!

今晚終於可以同屋企人去食我最鐘意食個陣韓國野!

呢D前菜真係好食到停唔到口!!!
屋企人黎
緊係咩都試
我都未試過點D咁大型同貴野!


後邊個碟PANCAKE真最正!
次次黎一定要食!

好似仲有1,2樣野食架!
不過唔記得左影!

食完飯當然唔會咁快番屋企啦!
去CASINO賭番兩手先!
DADI有WIN WIN

呢張相好搞笑架
因為我地係CASINA外邊影左一張相
點知比人知道要我地DEL左佢

我地再行前兩步影左呢張!
係...我地係返逆的!
所以個個都YEAH晒!

當然影完呢張相就回家了!