Translate

2014年3月24日 星期一

處處都可以意想不到

好多時做野做到悶既時候
我都會Fage out
諗番起以前既生活

今日晏就做做下野
就諗起以前讀書放學去supermarket買野番屋企
跟住係廳享受下太陽
而又唔會濕濕lup lup, 唔會有霧既日子
真係好掛住日日見到太陽既日子
人都開心D架

而每一日番工放工我又諗
到底我幾時先可以好似以前咁
一出門口上車
自由自在揸車去終點
唔洗同一迫巴士
迫到好似沙甸魚咁

但有時又真係諗下諗下就諗到架啦
話說放工時
我去搭巴士時
都覺得奇奇怪怪
點解個司機係咁揆既呢
D人又個個上去同佢傾兩句
到我先知
原來個八達通機壞左
叫我地上車算, 唔洗俾$$$
其實我地係可以俾conis架
我當然好surprise啦
香港樣樣講$$$, 居然會咁
我以前以為只有我以前讀書先會有架
(係呀, 我有一排試過日日同一班車, 都壞機)
原來香港咁可愛既!

係咪一直以黎我諗錯晒呢?

2014年3月23日 星期日

坦承

溝通同坦承
呢兩個TERM對每一段關係相當重要

本身我係一個思想簡單
唔會諗太多既人
 覺得我地每一日為開心
工作要揀開心既工作環境, 做得太辛苦要抖下
識朋友要識D志同道合, 要開心
同屋企人永遠都要過住開心既生活, 磨擦可以有幾少就幾少

所以
我絕對唔係放係心度
放住唔開心既野係心度
唔只係會影響心理, 仲會影響生理
會令人提唔起精神, 仲做野冇咁集中
係呀! 我做野要好集中先做得好

今日我講晒心入邊既野出黎
大家傾完, 比對方知道原來我係咁諗既
心都舒服晒
成日覺得
點解會估估下呢
我地已經成日要估老細個心諗咩
D SUPPLIER又會點
點解同屋企人, 朋友相處仲要估? 
咁樣太辛苦啦!
我地天生有把口有兩隻手
有時不防用把口講出黎
唔好意思既, 可以用對手寫呀!
而家科技咁發達
人地唔係我地肚入邊條虫, 唔係時時可以知道自己諗咩

P.S. 今日終於放下心中既其中王塊大石
仲有3塊石壓住我, 我頂得住架!

2014年3月16日 星期日

忙碌的生活有何不可

今日又有朋友黎探我地啦
呢個朋友真係唔話得呀
佢年年都黎香港
不過今次有D話黎就黎
每次見到大學時代既朋友
有一種莫名其妙既感覺
會特別開心, 年輕番幾年呀!哈哈
 不其然會唔小心講番之前既野
可能我地大家讀書既時候
都係的自己一個係外邊
冇屋企人, 自自然然大家會變得CLOSE D
所以我好珍惜每一次見面既機會
我地散落唔同既地方
可能見面真係唔易架!

今日少少既DINNER
令我從忙碌既生活中得以喘息!

由2月開始
跟"他"有個約會後
我就未有停過啦
 
好想係旅行前去染番D頭髮都冇時間呀!

2014年3月14日 星期五

一句Morning,一句Good night

每日起身可以聽到一句"Morning"
可以light up my day!
即使係Monday Blue都好
只要一個Morning
就可以對抗所以一切
 
點解一句Morning咁有用?
因為一句Morning
代表有人在乎你, 記得你
而一起身就同你講Morning
即係你係佢心中有一定份量
所以我好鐘意一起身同MAMI講Morning
有一種幸福既感覺
 
同樣地
一句Good night對我黎講都好有意義
一句good night可以總結一整日
我覺得講完句Good Night就好似一日所有野都完結一樣
跟住去訓覺, 等第二日既出現
由細到大都會同屋企人講Good Night
即使以前係澳洲既時候, 只有HOUSEMATES
我都會係大家CLOSE房門之前同大家講GOOD NIGHT

希望之後既每一天都可以講同聽到Morning & Good night

P.S. 今個學期好累呀! 自己開學以來, 我就覺得自己冇休息過
唔係番工就放工, 放工就番學, 放學跟住做功課
而放假日子...唔係星期日要學, 就係要係屋企做功課同溫定書
到底係咪迫得太緊要, 係咪唔應該揀讀咁多科?
慘? 又未算, 只要我諗住過埋今個學期就完啦
我就可以多D時間做想做既野
同埋唔慘...有書讀
我仲有MAMI DADI 家姐 "他"錫同一D體諒我既同事上司
所以...我邊慘, 簡直係幸福呀!