好多時做野做到悶既時候
我都會Fage out
諗番起以前既生活
今日晏就做做下野
就諗起以前讀書放學去supermarket買野番屋企
跟住係廳享受下太陽
而又唔會濕濕lup lup, 唔會有霧既日子
真係好掛住日日見到太陽既日子
人都開心D架
而每一日番工放工我又諗
到底我幾時先可以好似以前咁
一出門口上車
自由自在揸車去終點
唔洗同一迫巴士
迫到好似沙甸魚咁
但有時又真係諗下諗下就諗到架啦
話說放工時
我去搭巴士時
都覺得奇奇怪怪
點解個司機係咁揆既呢
D人又個個上去同佢傾兩句
到我先知
原來個八達通機壞左
叫我地上車算, 唔洗俾$$$
其實我地係可以俾conis架
我當然好surprise啦
香港樣樣講$$$, 居然會咁
我以前以為只有我以前讀書先會有架
(係呀, 我有一排試過日日同一班車, 都壞機)
原來香港咁可愛既!
係咪一直以黎我諗錯晒呢?