Translate

2011年3月28日 星期一

為食貓

OL平時有咩做?
唔係做野就係講野
唔係講野咪就係食野LOR!

公司真係好FREE
仲成日有同事會訂下零食
我呢隻為食貓
又點會唔訂埋一份呀
就係咁
我就係咁食食食
再咁落去
我就快有個5個月大既BB啦

唉...
今日放工前又食左個TEA!
大家唔好再請我地食TEA啦!!!!!

2011年3月22日 星期二

10年如一日

每星期二
係TST
行過同一個地方
依然會有人問
"小姐, 我想你係咪著M SIZE架?

唔該啦
10年前中學時代已經有你呢D人啦
我係香港咁耐
你估我仲會唔會答你呀?

仲有
呃都搵D Fashion 少少既黎呃人呀!
搵D口音唔正
貌似自由行既人
開頭真係以為佢問路

估唔到
呃人既技倆10年都冇變過
去進修下先啦!

但係唔明點解
明明我唔講野個樣都幾COOL下架
佢地都仲夠膽死走黎問我既!
我比10個勁佢地!

2011年3月5日 星期六

TST

今日約左姨姨去飲茶
跟住去左行街
平時一行街我就暈GA LA
今日行左陣都好累
不過只要比少少心機
就搵到好多又平又靚既野啦
呢個係我成個秋天既3啦!


行完街等埋姨姨學完氣工就番屋企食飯
幾時都係最鐘意搭FERRY番屋企架

番到屋企
見到成屋都係D AUNTIES!
真係...
好開心
佢地都係MAMI十幾年既朋友
佢地冇咩幾呵可以見番晒
今晚大家一齊食飯
跟住又打左陣雀
又想左陣當年
又傾下D仔大女大既事
真係睇見佢地都開心呀!