Translate

2015年9月1日 星期二

存在

今日一整日聽到好多negative既消息
雖然唔係發生係我身上
但每次我聽到一D有關生離死別都特別不是味兒
總會不小心眼紅紅
 
我知道
人生總會經歷
但總係唔希望發生係自己身上
 
特別係呢幾年
去旅行, 可以一個炸彈炸走咁咁多
係一個好開心既PARTY就令咁多大好青年離開
連大家成日覺得好安全既飛機都出世
 人生無常
我都成日安慰自己
人生著幾多食幾多係整定
要令自己每一個過得開心就足夠
 
但因為人漸長大
就好怕身邊既人離開自己
例如....好怕爸爸媽媽總有一天會離開我
例如....分手後總要用好多既時間去沖淡
 
所以可以同佢地每人相處
我都盡量開開心心咁過
因為我怕可以個一次既見面會係最後一次
 
多謝咁多人係我身邊存在
我會好好珍惜你地
捉緊你地
有時我捉得你地太緊, 只係因為我太捨不得你地
請原諒我吧!

2015年8月1日 星期六

回到CURTIN時

今日終於抽到時間番學校行下啦
 
佢改左名呀
以前叫curtin internation collete
而家叫curtin college
呢間college令我又驚又喜又緊張呀!
真係心血少D, 我早就唔可以係度打BLOG啦!
 
再黎就係我既UNI啦
係呀, 兩間學校都係同一個compus
所以我既6年時間最多都係呢一區, 同埋我屋企, 哈哈!
行過好多既熟悉又陌生既地方
building 400係我自己public health既地方 
 

呢度係全間學校最多人係度HEA既地方
因為呢個夏又好舒服
有太陽又唔係孟
好多人可以係度舒舒服服enjoy sunshine
慢慢食lunch!

呢D樹真係我地學校既singnature
會有松果掉下來
又會有烏鴉係上邊HEA

 

 

 呢度係另一HEA點
CANTEEN就係度, 最鐘意佢地既SALAD BAR
又好味又抵食
你塞幾多都係個個價, 最鐘意可以"CUP"得埋個蓋
 

我地行緊去我既building 啦!!!!!!!

登登!!! 就係佢啦
幾MODERN
我畢業時都有係同一個位影相架!
 
今次番PERTH
我覺得最大既轉變應該呢間學校
好多野都係既陌生又熟悉
多左好多格格不入既building
但都總可以係某個角落搵得番你要搵既野
 
希望佢唔會變得太多
因為佢真係我留下好多回憶既地方
希望下次番黎我依然可以搵番我鐘意既curtin!

2015年7月31日 星期五

獨自的Frementle

 
Frementle係我覺得一個開心既地方
因為以前讀書既時候, 會因為有開心事, 所以會專登去個度
所以今次番黎回味我既PERTH都一定要再去呢個地方!
 
今次就做一次遊行, 係度慢慢行, 仲要自己搭火車去(以前係揸車多)
 
笑料:
由於我已經冇左SmartRider (即香港既八達通)
所以我係要買票既
而PERTH買票係要分ZONE, 由1-12個ZONE
ZONE係計緊你去既目的地既距離
我從來都唔識計, 因為以前用SmartRider係會自動計既
正當我對住部買票機發呆既時候
就有個好好既火車STAFF行埋黎幫我
原來係可以打目的地個名, 佢就自動可以幫我計好 (即好似日本既Train一樣)!
原來咁方便!!!
 
由PERTH CITY去FREMENTLE 大約半小時
要係FREMENTLE落, 唔好係NORTH FREMENTLE, 如果唔係要行好遠架!
 
一落車
感覺得好熟識
自自然然對腳就行左去FREMENTLE MARKET
呢個一D都冇變
個個玩回力標既伯伯依然係度
個間賣香薰既店仲係度
我最鐘意既手飾店都仲係度
我就係鐘意PERTH呢樣野
就係係咁多年後, 你依然見到好多你熟悉既事物, PERTH係好親切既地方

係呀! 我好鐘意每個城市地下既ICON
呢個好AUSSIE

呢個係新既野, 不過我鐘意
就係以前常常去食飯既地方附近 (Just next to the beer factory)

Perth既天氣真係好似女人既心情
明明今朝仲落緊雨, 係度諗帶唔帶傘好
點知晏就就已經好好天
Sunshine!


呢條路軌
我地影過好多次相
想當年好朋友結婚個日都有係度影相!
 

行左兩個幾鐘就要坐底飲杯野
呢間正呀!
係可以飲既chocolate
仲有CHURROS食
我記得我係PERTH既最後一個生日
我D朋友好寵我, 買左個最大個個比我, 可以試晒咁多隻DIP
今日再飲, 都係個個味!
 
舒舒服服飲完杯野
就再行
 
行行下發現左一間專賣整cake既野既店
好吸引, 真係想帶晒佢地番香港
就係呢度買左個high tea set比今日生日既朋友
都係呢間店同個老板娘傾左陣計
 
老板娘同我講
澳洲都going down(我一黎就好多朋友咁樣同我講)
佢都話好多人係個度都搵唔到野做
覺得我可以係香港搵到工而且可以係香港做野係好好既事
仲叫我有機會去新加坡試下!
我都想呀!
仲有...佢係好多年前都係讀curtin出黎架!
 
最後去埋我以前好鐘意既Fairy shop
睇左好多fairy tale既野之後
就要搭番Train番perth city
因為朋友已經係個度等我
接埋我去朋友個birthday party
 
 
都唔記得左幾多年冇join佢既party啦!
 
BYE BYE Frementle!

2015年7月27日 星期一

Monkey Mia Road Trip

YEAH!
我恨左好耐既Monkey Mia
我以前讀書已經識呢個地方
但由於真係好遠, 要total揸9個鐘既事先到 (CRAZY!?!??!)
所以冇咩人會去
而且去呢度如果唔係鐘意海豚既人去, 真係浪費呀!
 
今次既road trip有人物如下:
我, 新娘(S), 新郎(D), 朋友G同契女
 
第一日先出CITY接S&D
接完佢地係打算直接出發架!
點知...
我地留底左個行程係屋企, 所以要番去拎
真失敗!
 
Day 1
我地揸左成8個鐘先到第一個我地會停既地方 - Kalbarri
呢個地方係去MONKEY MIA既人都會停一停
因為一次咁樣揸上去MONKEY MIA真係好累 (我地回程就知!)
 
到左都成4點幾啦
我地打算去搵PINK LAKE
點知過左都唔知
因為根據當地人話
呢排都冇咁PINK啦, 叫我地下次再睇啦!
應該係咁既
但我地真係睇唔到咁PINK
不過不停係車度互相催眠, 真係見到PINK PINK地架!!!
 
今晚我地食FISH & CHIPS
YUM!
 
Day 2
 
琴晚訓覺就聽到雨聲
好驚今日會落大雨
因為如果落雨天氣唔好我地想去既地方就會CLOSE
 
一起身就聽下有冇下聲先
跟住再望下
天陰陰姐, goos luck!!!
 
跟手就渣渣淋出發!
行左12km既rough road
再行20分鐘到
我地就到左Kalbarri既Z-Bend
 
本黎揸唔洗20分鐘既路, 揸左成個鐘, 仲好怕有KANGAROO跳出黎
 
我地到啦!!!
係咪好CUTE呢我個(契)女!
 
 
呢度就係Z-BEND啦
靚唔靚先
因為天氣唔好, 好天時仲靚!
原來我左邊都有少少S字形架!
 
唔好意思, 我都要影下咁靚既地方架
咁就比人偷影左我好似玩緊電話咁
 

望下後邊有咩人先!
睇下下邊真係好靚架!
 
我地行左出少少睇
真係有人行左落去架
當然唔會係我地啦!
 
P.S.
當我地影完相, 睇夠之後, 我地行番車度
突然開始落雨!!!!
係落雨呀!!!
我地4對大人既腳當然可以行得好快啦
但我契女就慘, 佢又唔行得快
我地又怕月黎月大雨, 澳洲既雨真係唔係人咁品, 話變大就變大架啦!
S同我就一個接一個抱住契女快步番車
原來抱住12KG既野快步行都幾係野
抱完都手震呀!
 
然後the next station is - Natural of Window
呢度我真係好期待
我黎呢度都係為左佢!!!
 
點知!
我地一落車就落大雨!
G同契女放棄係車等我地!
 
S,D&我就裝備好咁行落去
我估行落去都只係10分鐘到, 好快就到
 
不過...
係去到要行落去個WINDOW個陣就真係要慢慢行
我同D都考慮左好耐先行埋過去
因為我地怕落雨地滑
但如果我冇行過去, 我一定會後悔!

佢就係NATURE of Window
跳一下先啦, 咁開心!!!!
再行前少少就可以見到個景!
真實係比較震撼!
 
小事一則:
小妹因為怕高
我要好勇氣先可以爬到過去
本黎我頭幾張相個樣好唔自然架, 因為驚MA!
最後係捉賁則邊舊石再笑下
最後快快手爬番入去!
 
影完相又同D遊客傾下計
佢地同我地講
可以一直行過去, 應該2個鐘到!
 
我地聽完覺得我地係冇辨法完成到架
又冇用具
我地走個陣仲要再落大雨, 覺得其實好危險架!
 
睇完Nature of Window
我地就BYE BYE Kalbarri
一路向北去Monkey Mia啦!

去Monkey Mia前一定要去SHELL BEACH
因為呢個地方好特別
成個"沙灘"你都見唔到沙
只會見到貝殼
因為呢度本身好多貝殼類去淨番D水
跟住日積月累, 就沖左好多貝殼上黎
對住既呢個海係INDIA OCEAN
 

你睇下真係SHELL ONLY!!!!!
見唔見我後邊既INDIA OCEAN?!?!!?
 
再揸多半小時就到Denham, 去MONKEY MIA最近既TOWN
 
今晚我地去左人地既RESORT度DINNER
呢度既RESORT只係靚少少既HOTEL同埋有RESTURANT
唔好想像成THAILAND同MALDVIES既RESORT!
 
Day 3

今日就當然去MONKEY MIA進發
由DENHAM過去只需半個鐘
因為我地唔想住Monkey Mia Dolphin Resort
 
入MONKEY MIA係要比8.5既
因為佢地要保育
好好保護D海豚!
 

呢度一個早上會有3次dolphin feeding
而呢D海豚係野生的!(咁先珍貴!)
而家只有4條識游埋黎
如果佢地唔生小朋友, 唔帶佢地埋黎
之後就好可能冇呢個dolphin feeding既機會啦!
而每次FEED呢都有3個人可以有機會
佢地都想公平, 會揀一男一女一小朋友
我就好幸福咁係第一次FEED既時候揀中我啦
我係冇打算落水架, 個陣我鞋又冇除啦, 而且我係摺唔到庫腳架(你睇張相就知我係不顧一切濕就濕咁落水既)
反而我朋友S就冇機會, 佢好想可以揀中佢
 

餵完可以係呢度HEA下
我地要等夠鐘去出海呀!

望住個咁靚既海
我:幾時可以再番黎呢?
 
10:30AM
我地出海啦!!!
我地出海搵海豚
搵DUGONG
搵turlte
搵pearl
我地好好彩, 全部都搵得晒!!1 YEAH!
 

出完海就係同(契)女興奮下
佢玩呢個好開心!
原來小朋友係鐘意既!

食完LUNCH就HEA下
我地係可以咁FREE架!
 

我同朋友S覺得太早
唔想係HOTEL HEA
所以決定再摌多次車去SHELL BEACH再影相
要訓身D既!
今次真係訓晒係度影架!!!
不過係好"吉"既!
試想像好似訓左係石春路上!
 

 

食飯前
去呢個咁靚既Roundabout既張相
我琴晚已經睇中佢
而家冇車, 仲唔影!!!

 

一個好full既dinner完結我地今日既行程!
 
Day 4
今日我地要走啦
呢個旅程係好忙架!
不過好充實! 
 

沿路係見到好多唔同深淡既草
又可以見到好多小黃花
因為NORTH個邊係熱D既!


終於可以有一張係車頂既車啦!!!! (好怕整"LUP"個車頂架)
後邊係小黃花田黎架!
 
經過差不多8個小時既車
係呢8個小時
我地要KEEP住HYPER, 唔好FALL ASLEEP
又要令小朋友HYPER, 唔好喊
真係唔好話唔累呀!
經過SWAN VALLEY
去買埋手信
再影番張相, 4年前都係同一個地方同一個位置影過
 
再去食NADO'S
又玩完4日LU!

2015年7月25日 星期六

記住要幸福

今次番去既最重要目的係去朋友既Wedding
做我人生既第二次伴娘
係呀, 一年內做左兩個伴娘
我冇QUOTA架啦
要留番一次比我好朋友!
 
佢地係PERTH相識, 係PERTH渡過左大多既時間
所以結婚既地方一定要番PERTH
呢個地方對佢地好重要!
 
而我同新娘係我後期PERTH既生活時間先變熟
一熟就變左好朋友
係外國有好
就係我鐘意佢既簡單同埋好Friendly既感覺

而且所有野都好natural
呢D就係叫簡單而隆重
本來結婚就係兩個人既事
最緊要同兩個人最CLOSE既人分享
冇必要做一場show出黎比人睇
 
同埋我發現每個證婚人都有佢地自己個段詞
同埋每一對新人都有自己既little thing
今日佢地係lock you love and heart
sweet!!!!

一個簡簡單單既婚姻就係就完成!
 
記住你地兩個一定要幸福呀!
 
P.S. 接花球時間
今次係自己飛埋我度架!!!唔係我去搶架, 哈哈!


2015年5月24日 星期日

夜深的寂寞

已習慣不論我地係邊,睡前一定會傾陣計
大家一起總結一下一整天的事

這一星期
好似冇定時做呢樣野

但你都仲係會同我偵兩句
只要沒有碰到要害的句子
你依然係你

問你愛我嗎,想我嗎?
你都總是說"En"
到底你想我忘記你
還是你依然愛我,希望將來會有轉機?
真係令我搞不懂!

好吧!
為左唔比自已有時間諗其他野
最好既事就係不停令個腦郁
睡不著就看書吧!

2015年5月22日 星期五

愛你,但要離開你

相識10年
再見3年
相戀,分開
耐人尋味
 
兩個人居住在兩個不同的地方
兩個不同的文化背景
有著相近的性格
從任何地方看來,都看不出問題所有
朋友們都說"咁耐大家都可以見番係埋一齊, 真係緣份! 而且非常相配"
 
本來我都信以為真!
 
我不需要轟烈的愛情
我只需要細水長流
 
我不要韓劇既OPPA般的浪漫
我只需要係你心入邊佔一個重要位置
 
但就因為近來我地事事不順
原來我地既關經唔起考驗
 
因為我選擇事業
要你多等半年, 希望為將來作好準備
而你就希望可以時刻相對
我跟你分享我的計劃
你說 "我很愛你,但想你找到更好既人"
 
我發現原來我並不了解你....
 
你覺得我獨立
因為我唔想成為你既負擔
 
我既獨立係緞練番黎既
人人都以為我可以好獨立
每晚哭崩過後
第二日依然要堅強上班, 照顧我既囝囝囡囡
在家依然要做開心果
 
我以為曾經痛過會沒那麼痛
但原來因為生活既"甜"令我忘記了"痛"
 
分手後, 我故意令自己變得更忙
故意過得更開心!
 
多謝你曾經令我變成開心小天使
 
 
 
 
 


2015年3月7日 星期六

愛 回家

我已經期待左成幾個月既今日啦!
點解?
因為我已經有差不多10年冇番過自己中學啦
之前既所有佢既open day我都冇時間番去
 
咁岩今年70週年
當然有大事, 我地身為寶血人都要去助慶一番啦!
 
今次番去真係好開心!
本黎諗住唔知有咩人會去呢
而家我係呢間學校讀左5年, 之後已經走左
但原來番到去好有感覺
 
呢個感覺係由我好朋友係我屋企樓下等我一齊番去
仲行左好耐都冇行既長命斜
今日唔洗帶住書包行, 好似特別輕鬆!
 
睇到以前好耐好耐既野都仲係度
例如我地個年開始拍CARD點名提我地記得拍CARD個張NOTICE啦
以前每一日行既樓梯啦
去左以前我地視為禁地既地方
 
仲搵得番我地畢業既名牌!
係呀! 原來我係寶血人呀!

我既好朋友同同埋因為呢個呀SIR, 所以我中文PASS左, 同一課書最少測驗4次, 唔PASS都幾難!

安安教識我地機會成本, 一世都記得呢個TERM, 同埋佢既自然鬈!

係佢呀係佢呀, 令我永遠記得"春眠不覺曉"呀!

呢個係我中五既副班主任, 教我CHEM既
 
當晚都仲集左好多好多老師既合照!
 
今次番去, 我地覺得, 原來變得最多係我地
而完全冇變既係我地既老師!
 
我地呢個晚上玩左好多猜猜我是誰!
有好幾個老師都記得我地!
我都已經覺得好開心!
 
中學
係一個令我開心滿足既地方
都可以算係一個我大學時一個base
我估我冇讀過呢間學校, 唔會覺得讀書其實唔難!
小學考試溫書一定會喊, 永遠係唔太好個幾班成長
到中學都會讀書讀到喊, 喊係因為怕唔夠時間溫書
亦都會自動自覺溫書, 年年考入比較好既班, 所有基本上大部同學都由中二開始同班到中五
中學又係令我成為一個外向既性格, 當年參加好多唔同既活動學會
雖然我唔係讀咩名校
但我覺得我地係一個大家庭
直到大家畢業多年, 都仲有KEEP IN TOUCH
一見面就冇所不談!
 
今晚真係樂而忘返呀!

2015年2月9日 星期一

On call 26小時

星期一要交功課, 大家都預左星期六日要番!
星期六已經做到10點半
人人都以為進度幾好唔錯
一日三餐一齊過, 都幾唔錯!
番介前仲可以見到澳洲番既寶貝!!
真係light up my day!
放工同同事講完再見之後, 就番屋企訓幾個鐘再番工!
 
星期日一早起身
媽咪仲以為我咁早起身同佢去飲茶...
其實我係番工呀!
就係呢一下踏出屋企, 就要等成26個鐘後先可以再番屋企啦!
 
一齊出去食lunch既時候
大家仲係度諗
今日應該可以6點走既!
 
做野做到6點時
我地仲諗...
如果9點收工
可以去食個宵夜再番屋企訓
正!
 
點知....
我地9點幾係叫外賣番公司食
 
然後由本黎自己坐係自己個位度做野
跟住就係周圍坐住做
再最後搬埋一齊做野
 
 
 
當我地2點幾以為可以就快搞掂既時間
原來係天方夜譚!
 
做到3點幾既時間仲諗住去租兩間房沖個涼訓幾個鐘番工
 
到最後4點既時候
大家都打算唔走啦
不如做晒D野, 跟住先番屋企訓

4點幾
我地仲做緊野
仲諗住可以睇日出TIM!
要BREAK一BREAK
 
直到6點幾, 我地終於對好晒野搞掂晒!
 
呢一個MOMENT大家已經冇感覺!
而且口齒不清
開始笑料百出
 
例如...
飲飲下水會訓著
打算去Scan野變左copy野
講野前後倒轉
 
真係好搞笑
 
8點幾見到同事一個一個番黎
真係好唔似平日既我
今日可以見證大家番工既時間, 真係好難得! (因為平時我好遲番的!)
 
呢間公司開業以黎
好似都未試過有人通宵工作!
我地打破左呢個record啦!!!!
 
講真, 以前讀書都未洗咁樣做功課!
但一班人好努力咁工作完成一件事, 真係幾滿足的!
 
P.S.由第一下踏出家門開始冇訓30個鐘, 之後再一直訓番16個鐘!!!
 
我真係一個睡竇竇!