Translate

2017年4月20日 星期四

風的感覺

天氣熱啦
家家戶戶都開fan或冷氣
而我地家都一樣
今日豆豆B第一次比風吹
因為佢第一次比風吹,有不同既感覺
佢比風一吹就好緊張
當佢喊緊比風吹佢又會冷靜番
好得意架!

2017年4月19日 星期三

學識食奶咀

豆豆B係大約5星期大既時候唔知點解成日喊
我地真係冇佢辦法架!
當時就諗唔知食奶咀按撫下佢會唔會好D
但個陣比佢,佢居然拒絕啜奶咀呀!
太不可思疑啦!世界上那有唔啜奶咀既BB架!
於是我就放棄左!

就係今日我要去做野,唔可以望住佢,佢又喊
所以我決定再試下比佢用!
點知!今次一比佢就起勢咁啜,仲啜啜下自己訓左呀!
好得意呀!

佢仲傻到訓著左冇左個奶咀都仲以為自己啜緊
BB有時真係好得意架!

我要好好記住你既每一次!


2017年2月22日 星期三

因你,而感動

昨晚食飯既時候已經覺得好唔舒服
一直只係覺得自己累
因為今日老公同左我去行山,為左我可以生豆豆舒服一啲
但番到屋企見血月黎月多

到到11點我仲可以好冷靜咁沖涼
仲食埋老公既愛心麵
跟住老公就睇定去醫院條路,諗住一陣自己開車上醫院
食飽沖完涼就大家打算訓一個鐘就去醫院

點知未夠一個鐘我已經唔得啦
因為好多血但未破羊水
所以決定去醫院

先打電話比家姐
係屋企樓下等
一落到去屋企樓下就有一架的士
跳上的士都唔洗開口,司機已經知去邊

由於去到醫院已經成1點幾
所以要去急症個邊
好好彩,今晚急症無人喎
我又好快可以入醫
今次係人生第一次坐wheel chair

好快就上左去婦產科
問一啲基本野就檢查
嘩!一檢查原來已經開到6度啦!
但我依然未覺得好痛

nurse好好人
一邊送我入產房一邊教我呼氣

入到產房,駁好晒野就start to wait
係產房既時間真係好長
好在有老公係度陪我
望住個鐘一分一分鐘呠過去
nurse就黎check住
而每次既陣痛我都同自己講,好快會過去既
而且旁邊又黎左另一個準媽媽生緊
佢痛到死去活來咁
所以我以為自己唔算痛
一直堅持唔用止痛,諗住生個一下真係好痛先用

到4點幾羊水先破
跟住就應該好快就可以生
每次既陣痛都要忍住唔可以亂用力

到6點幾就nurse入黎準備
跟全佢地同我講可以生啦!
呢個時候我問可唔可以用止痛
因為我怕生個一刻真係會好痛
但nurse話生係咯用得同埋我都可以忍到
keep住忍埋佢

最後一切就緒
nurse一講可以用力
唔洗兩下豆豆就出左黎啦
已經比我抱住係心口
原來真係好感動
仲比豆豆啜我
skin touching
老公就同我一起迎接左豆豆既到來

一直抱住豆豆,nurse幫我needling,所有野都無感覺啦!

多謝老公一直陪住我!

豆豆B就係2月22日 07:08出世啦

歡迎你加入我地
我地會用一切方法去愛你
要幸福!

2017年2月21日 星期二

預感

豆豆B你知唔知呀
媽咪我感覺到你呢幾日就會出黎啦
我又期待,又唔捨得,又怕

期待⋯⋯係因為可以真真正正見到你
可以知到你到底真係長成點樣,唔再係超聲波睇既黑白
可以同你互動,可以聽到你依依呀呀既叫聲
可以睇到你手舞足動既樣子

唔捨得⋯⋯係因為你足足係我肚入邊已經10個月
呢10個月我去邊都帶住你去邊
而且呢10個月都只有我感覺到你
感覺到你郁啦,你既heart beat
所有只有我同你既magic moment

怕⋯⋯係因為我怕痛,怕不知所措
我唔知咩叫10級痛,唔知咩叫陣痛
怕你出世後我唔一定做到一個好媽咪
怕我地仲有喲咩未準備好

但我都希望你可以係2月22日出世
呢個咁得意既日子
未來唔怕有人唔記得你既出生日
而且健健康康咁出世就可以!

今日你爹爹帶左我去大潭行山
行多喲可以容易喲生你出黎
唔洗痛咁耐

P.S.我覺得今日你會係我肚入邊既最後一日,所以我急住同你爹爹做晒所有事。