跟左我8,9年既即影即有相機
以前唔係太識玩佢
而家就成日用佢
唔知係咪因為咁
佢一下子太粗勞
所以佢一嬲之下
咁就壞左
明明2個月前用你仲好地地
但而家
你粒聲唔出就咁就SAY GOODBYE!
仲想用埋你聽日GA MA
點知....
唉....
好想買番呀!
不過好似有D貴呀
又要等
點解你會病架
我會好掛住你
謝謝你既相伴
P.S.唔知有冇SPONSOR呢
以前唔係太識玩佢
而家就成日用佢
唔知係咪因為咁
佢一下子太粗勞
所以佢一嬲之下
咁就壞左
明明2個月前用你仲好地地
但而家
你粒聲唔出就咁就SAY GOODBYE!
仲想用埋你聽日GA MA
點知....
唉....
好想買番呀!
不過好似有D貴呀
又要等
點解你會病架
我會好掛住你
謝謝你既相伴
P.S.唔知有冇SPONSOR呢



