Translate

2012年6月17日 星期日

精神食精

呢排都係係屋企多
日日都搵工搵工同搵工
都唔知點解SEND左D CV出去都冇人理
係咪我有問題?
定係佢地其實唔等人用
隨便POST下D AD.架
如果係咁, 就唔好比希望我啦

唔知家姐怕我係屋企悶定咩
我個零食埋而家月黎月多野食啦
就快FULL啦

呢個月雖然冇咩野做
不過我練多左琴呀
我鐘意個隻歌快要練好
可以再搵第二隻啦

希望快D搵到野做
日日係屋企都唔係幾好!

沒有留言:

張貼留言