呢排都係係屋企多
日日都搵工搵工同搵工
都唔知點解SEND左D CV出去都冇人理
係咪我有問題?
定係佢地其實唔等人用
隨便POST下D AD.架
如果係咁, 就唔好比希望我啦
唔知家姐怕我係屋企悶定咩
我個零食埋而家月黎月多野食啦
就快FULL啦
呢個月雖然冇咩野做
不過我練多左琴呀
我鐘意個隻歌快要練好
可以再搵第二隻啦
希望快D搵到野做
日日係屋企都唔係幾好!
日日都搵工搵工同搵工
都唔知點解SEND左D CV出去都冇人理
係咪我有問題?
定係佢地其實唔等人用
隨便POST下D AD.架
如果係咁, 就唔好比希望我啦
唔知家姐怕我係屋企悶定咩
我個零食埋而家月黎月多野食啦
就快FULL啦
呢個月雖然冇咩野做
不過我練多左琴呀
我鐘意個隻歌快要練好
可以再搵第二隻啦
希望快D搵到野做
日日係屋企都唔係幾好!

沒有留言:
張貼留言