Translate

2012年9月13日 星期四

驚嚇回憶

今日見小強既次數真係太多
不得不勾起我既回憶

話說....

以前讀書既時候
我地好興星期四係家煮飯成班人食
跟住星期五or六就出街食
我屋企後邊條街就好多野野食既
如...
意大利野...
韓國野...
日本野....
中國野...
印度野...
"月"南野...
thai野...
馬來西正野...
(諗起都想食呀!!!!)

總之想食既野都有
行過去都應該10分鐘到

如果唔係夏天or落雨
我地都會行過去

不過
其實我好怕行個條路架
唔係怕黑, 唔係怕夜晚比呀布蝦
而係怕....
我天大既死敵
"小強大人"

事源有次
我開開心心食飽飽, 慢慢散步番家個陣
行經轉角位有個好大既坑x蓋, 仲要係黑色
夜晚又黑mama..個陣我仲要踢住拖好開心咁行緊
我一行到去個個蓋既上邊
可能我唔小心驚動到"小強大佬"
有at least 5,6隻一齊伸長晒d腳行出黎
個一下...
我好冷靜, 即9秒9跑番屋企

自此之後i swear以後夜晚要去後邊街食飯
一係揸車去, 一係行第二條路
真係嚇死我呀!

_________________________________________________________________________________
點解令我諗起?
因為我今日見"小強大佬"有3次之多
一次係公司, 一次食飯, 一次行緊番家個陣
唔通我既宿命係逃唔過"小強大佬"既魔爪?

沒有留言:

張貼留言