Translate

2013年4月22日 星期一

我今日做咩黎呀

 
日日番工都期待有唔同既野發生(當然唔好係大事啦!)

好似今日咁
自己抵死, 琴日下就一黎咁整5個TRAINING
點知....
原來不停講野45分鐘係會好累啦
再不停被問問題都係好累啦
而且我以後上堂都會乖, 唔傾計, 唔恰眼訓
其實恰眼訓我FEEL都OK既, 一定係因為我未夠班好悶
但係傾計就真係頂唔順
佢又講, 我又講
佢就講到好大聲, 我又要大聲D, 真係唔想大大聲話佢
所以我明白以前番學老師點解叫我地上堂唔好傾計!

一定係我以前傾得太多
而家自己受番!!!

好啦, 琴日自己種下既根
今日我來既果

有5個TRAINING
每個TRAINING36份卷
我今日做左改卷專員, 勁呀呢

改完卷仲要PHOTOCOPY一份一份FILE番去
整靚每個人既FILE

呢個就係我既工作之一啦
我樂於製作MATERIAL
不過唔樂於FILING, 好累啦

下次都係分開幾次黎TRAIN
我會猜咁累!

我覺得講足咁多年書既老師太利害啦!

沒有留言:

張貼留言