Translate

2011年9月24日 星期六

廸廸尼Halloween

我期待左3星期既
廸廸尼halloween終於黎啦!

今次係我第一次去呀!
氣氛好好架

我有去食halloween餐啦
又有睇左我最後既GOLDEN MICKY
又有睇LION KING
又去左睇3D
又玩左SPACE MOUNTAIN, 玩完頭暈
今年5周年, 所有既花車都唔同晒
對我黎講好有新鮮感呀!

不過戲玉都唔係呢D!
戲玉係夜晚既野

先睇個夜晚既花車
有呀JACK架!
都幾有氣氛


跟住就有好多鬼, 佢地交足戲架

 

你地見過隻咁CHOK既得未呀?

 

我最LIKE呢隻!

跟住去左玩鬼屋

對我黎講鬼屋唔係驚
我全程係笑死左
因為我地同行去玩鬼屋既有個朋友好搞笑
佢係估晒邊度有咩鬼
跟住人地隻鬼都未就位, 佢就催人地出黎

我地又行錯路
人地D EMERGENCY EXIT
我地又當左EXIT

真係笑料多多
一路玩都笑死左!

今年仲加開到11點呀!
未試過咁夜係個隻出番黎呀!

SUPER正
 

我超唔舒得走呀!
黎左咁多次
次次都咁開心!

呢個廸廸尼真係好奇妙呀!

 

我同家姐買既野
而且我仲問人拎左好多STICKER
好靚呀!
不過我未搵晒成SET HALLOWEEN架

一個開心既WEEKEND!

沒有留言:

張貼留言