番工真係有好多唔同既野做
呢一日
我就咁岩TIMETABLE要CALIBATION呢埋野
真係未試過一次過同咁多溫度計做野
話多唔多, 話少唔少
不過搵番佢地出黎都真係幾難
再要放番佢地去原位都幾煩
因為我唔係咁熟MA!
多得一班熱心人地
我先可以順利完成工作!
其實
做呢一樣都幾晒時間
耐何又不可不做
我鐘意嘗試唔同既野
多D黎密D手
唔知仲有咩野做呢
呢一日
我就咁岩TIMETABLE要CALIBATION呢埋野
真係未試過一次過同咁多溫度計做野
話多唔多, 話少唔少
不過搵番佢地出黎都真係幾難
再要放番佢地去原位都幾煩
因為我唔係咁熟MA!
多得一班熱心人地
我先可以順利完成工作!
其實
做呢一樣都幾晒時間
耐何又不可不做
我鐘意嘗試唔同既野
多D黎密D手
唔知仲有咩野做呢

沒有留言:
張貼留言