Translate

2012年12月29日 星期六

2012工作回顧

出黎工作左都有年幾啦
今年...我完完整整咁係呢度做左野一年
咁就重溫下今年經歷過D咩先

2012年頭新一年新開始
去左飲開工茶
點知有一圍人叫左1XX幾碟點心, 所以姑寒老細唔搞春茗
今年利是奇多

3,4月個陣有一日比呀頭招左去傾計
呀頭:你都做左大半年, 你而家忙唔忙呀?
我:一般般啦, 都OK架
呀頭:有冇興趣TRAINING既野呀?
我:有架, 我咩都想試架
就係一句有
就由ASSISTANT, 變做TRAINING
從此, 唔再係妹仔了

6月個陣
我地終於請左個人番黎做我平日做既野
我都學習去教佢我識既野
點知....呢位同事個人有少少問題
1個月後就SAY GOODBYE
佢係我第一個教佢既野, 我都上左一課
呢個經驗好想死, 遲下再講

7月
經歷左第一次既小AUDIT
原來睇落冇咩野
入到去傾既時候, 真係好緊張!
全程幫忙, 真係見職見職, 仲見識到個惡搞之人

9月
請到番人啦!
我可以過D野比佢做
自己終於有時間做自己既野啦!

10月
平時咩都有佢頂既人, 今個月放假半個月
咁岩一個大既AUDIT今個月
之前好多野FOLLOW UP呀!
真係知咩叫忙, 同埋怕做得唔好, 好緊張!
最後都完美結束

10月
同時
我又去左一個大型TRAINING
見識到好多野, 都識到一D好有料既人
好好既學習機會

11月
我個伯樂即我呀頭離開公司
大家都好唔捨得佢
呢個消息都好突然!

12月
去左大陸上左個TRAINING
都幾有用, 而且見識到咩叫國家高層
當中好多笑料, 遲下再提
因為佢不下一次彈中國, 我覺得好奇怪!

黎到今日12月29日
係我今年最後一日番工啦

2012年發生既大事唔多
不過學識多左好多野, 係呢間公司雖然細
可以試好多野, 而家又有好呀頭比好多機會我
同事又HELPFUL
所以我番工既生涯係好開心架
就算番工時間長左少少, 遠左少少
都係值得既!

今日我進行左一次大掃除, 介紹下自己張台先!
`
OVERVIEW OF MY DESK
係L字型既, 我用LAPPY既, 好方便!
都算整齊掛!

我有好多野令自己番工開心
有KITTY杯, 番工第一日就有佢
仲有D可愛既夾仔

有好多自己既筆
用自己野開心D之餘, 唔怕用用下唔見左D文具呀!
同事成日唔小心就用左人地D野拎走佢!
P.S.每個FILE都有自己既貼貼, 每個貼貼代表一個人一樣野!

少少可愛既CLIP
真係好開心架!
 
呢D係用黎提自己同埋用完再用既貼貼!
我慳住用架!

最後我要同2012年講BYE BYE

明年會更好!

沒有留言:

張貼留言