Translate

2012年10月30日 星期二

工作都可以好開心

近排大家都好忙碌地工作著
大家都好努力
人人都早早番工, 都冇咩休息呀
有時LUNCH TIME都要做野

加上最近有新同事黎左番工
要好好用心去教導(對!小妹都係做左1年野, 就要幫手教導佢啦)
因為公司小人MA
邊個識D咩都要教佢
不過唔知點解, 咩差幾年, 個人真係唔同好多
家陣D人好急功
未做好一樣野就好急住去做另一樣野
又成日想行SHORT CUT
唔通呢個係通病, 佢地叻, 定係我地既思想不一呢?
ANYWAY, 我地都希望用心去教導教導佢
希望佢唔會好似之前個個咁啦

我地做野雖然多野做
不過做得好開心架
我地總會忙裡偷閒
ENJOY每一個工作既MOMENT
當每一樣野都我地既學習, 自己就唔會覺得辛苦同悶

送上一張工作相先
 

沒有留言:

張貼留言