Translate

2012年3月3日 星期六

難忘的CONCERT

 
今日係開心的一天
我等左成個星期, 就係同佢地會面啦
細細就聽佢地D歌
點知
第一次去聽佢地既LIVE
就係佢地既最後一次
雖然係有D唔捨得
不過, 好在仲有CD聽下

佢地個FAREWELL真係好正
好有氣候架
最鐘意佢地有同我地玩
又有講下野

好鐘意佢地隻" BEAUTIFUL WORLD"!

我地好乖架
佢叫raise up your hands, i did
turn on the little spot light, i did

應該會係我最鐘意既CONCERT排名3位之內啦!
希望佢地過多幾年反口, 又黎過啦...HAHA!

P.S. 佢地晏就應該係W HOTEL架, 我晏就都係佢側邊既RITZ CARLTON JA MA
我地真係好近架!

沒有留言:

張貼留言