今日係開心的一天
我等左成個星期, 就係同佢地會面啦
細細就聽佢地D歌
點知
第一次去聽佢地既LIVE
就係佢地既最後一次
雖然係有D唔捨得
不過, 好在仲有CD聽下
佢地個FAREWELL真係好正
好有氣候架
最鐘意佢地有同我地玩
又有講下野
好鐘意佢地隻" BEAUTIFUL WORLD"!
我地好乖架
佢叫raise up your hands, i did
turn on the little spot light, i did
應該會係我最鐘意既CONCERT排名3位之內啦!
希望佢地過多幾年反口, 又黎過啦...HAHA!
P.S. 佢地晏就應該係W HOTEL架, 我晏就都係佢側邊既RITZ CARLTON JA MA
我地真係好近架!
我等左成個星期, 就係同佢地會面啦
細細就聽佢地D歌
點知
第一次去聽佢地既LIVE
就係佢地既最後一次
雖然係有D唔捨得
不過, 好在仲有CD聽下
佢地個FAREWELL真係好正
好有氣候架
最鐘意佢地有同我地玩
又有講下野
好鐘意佢地隻" BEAUTIFUL WORLD"!
我地好乖架
佢叫raise up your hands, i did
turn on the little spot light, i did
應該會係我最鐘意既CONCERT排名3位之內啦!
希望佢地過多幾年反口, 又黎過啦...HAHA!
P.S. 佢地晏就應該係W HOTEL架, 我晏就都係佢側邊既RITZ CARLTON JA MA
我地真係好近架!

沒有留言:
張貼留言