Translate

2011年10月30日 星期日

細味

 
今日同朋友仔食LUNCH
HEHE...佢係澳洲帶左佢番黎比我呀!
好開心呀!
佢一定係知我掛係澳洲呀!
仲帶D澳洲味番黎比我
1個鐘既LUNCH TIME真係唔夠我地UPDATE呀
雖然係有MSN
不過FACE TO FACE傾計係唔同D既

好似以前佢鬼閒搵我去買送
我時時搵佢出去食LUNCH
無啦啦最尾每個星期四都要去佢屋企煮飯食
到上年佢比左個好開心既PARTY比我

佢呢個時候番黎真開心

好朋友係唔需要時時見住
間唔間見下
都可以傾好耐

今日真係好開心死

呀樹今日陪左我做左一日野呀!
佢真係好可愛呀!

沒有留言:

張貼留言