Translate

2014年3月24日 星期一

處處都可以意想不到

好多時做野做到悶既時候
我都會Fage out
諗番起以前既生活

今日晏就做做下野
就諗起以前讀書放學去supermarket買野番屋企
跟住係廳享受下太陽
而又唔會濕濕lup lup, 唔會有霧既日子
真係好掛住日日見到太陽既日子
人都開心D架

而每一日番工放工我又諗
到底我幾時先可以好似以前咁
一出門口上車
自由自在揸車去終點
唔洗同一迫巴士
迫到好似沙甸魚咁

但有時又真係諗下諗下就諗到架啦
話說放工時
我去搭巴士時
都覺得奇奇怪怪
點解個司機係咁揆既呢
D人又個個上去同佢傾兩句
到我先知
原來個八達通機壞左
叫我地上車算, 唔洗俾$$$
其實我地係可以俾conis架
我當然好surprise啦
香港樣樣講$$$, 居然會咁
我以前以為只有我以前讀書先會有架
(係呀, 我有一排試過日日同一班車, 都壞機)
原來香港咁可愛既!

係咪一直以黎我諗錯晒呢?

沒有留言:

張貼留言