溝通同坦承
呢兩個TERM對每一段關係相當重要
本身我係一個思想簡單
唔會諗太多既人
覺得我地每一日為開心
工作要揀開心既工作環境, 做得太辛苦要抖下
識朋友要識D志同道合, 要開心
同屋企人永遠都要過住開心既生活, 磨擦可以有幾少就幾少
所以
我絕對唔係放係心度
放住唔開心既野係心度
唔只係會影響心理, 仲會影響生理
會令人提唔起精神, 仲做野冇咁集中
係呀! 我做野要好集中先做得好
今日我講晒心入邊既野出黎
大家傾完, 比對方知道原來我係咁諗既
心都舒服晒
成日覺得
點解會估估下呢
我地已經成日要估老細個心諗咩
D SUPPLIER又會點
點解同屋企人, 朋友相處仲要估?
咁樣太辛苦啦!
我地天生有把口有兩隻手
有時不防用把口講出黎
唔好意思既, 可以用對手寫呀!
而家科技咁發達
人地唔係我地肚入邊條虫, 唔係時時可以知道自己諗咩
P.S. 今日終於放下心中既其中王塊大石
仲有3塊石壓住我, 我頂得住架!
沒有留言:
張貼留言