Translate

2014年9月8日 星期一

人月兩團圓

月亮節快樂!!!

今日係大家好重視既中秋節
最少我公司係
因為可以早放,平時都冇咩節日會早放的

記得以前讀書人在外國
真係冇咩氣氛
最多係成班同學黎我屋企食飯(平時都會黎的)
跟住食下月餅,會自己整下冰皮月餅,因為買貴呀!
有一年我地係朋友屋企門前玩煙花仔 (個陣我仲住緊homestay的)
有Oz行過,以為係我地既new year,同我地講左happy new year

係HK反而冇咩野會做
長大後
好似節日唔屬於我
細個都會煲下"立",玩下燈籠
最記得有一個玩意係用個木衣夾夾住個鐵既氣水蓋後整溶D"立"
D氣水蓋要平時儲定,如果唔係唔夠玩!
有時仲會食完飯去沙灘玩
係婆婆屋企食飯一定有好多生果食
個陣細個好似唔識飽咁架!
而家係咩都冇
只係記住番屋企食飯就夠啦

no expectation, no disappointed
我願每一個節日都可以同健健康康既屋企人食飯
最好就多D family member,媽咪會更開心

P.S.今晚都可以見到大大個月亮,不如天文台咁講唔好天
唔知韓國既月亮係咪一樣咁圓,聽講中秋節係韓國既大節日,你會點過呢?

沒有留言:

張貼留言