Translate

2014年9月29日 星期一

香港人

大學last year個一年,我有機會去south Africa
帶幸可以見到Nelson Mandel既銅像
當時不以為然,只係銅像下拍照
表示到此一遊

但我地而家香港發生既事
我地想要既野
係咪同佢地爭取既野係差不多呢
人地用左多年既努力
經過幾多辛勞先有自已想要既野?
所以我地而家香港算得咩

人地佔中
阻住你番工咩?我唔覺得有
佢地有冇破壞任何野?冇

大家都知道政府係要做野
但係唔好太over

大家都係香港人
大家都係想要我地既最後自由
所以個D反佔中人士
大家有不同立場,但都唔好去痛罵任何人
難道爭取到好既野,你地冇份享受麼?

P.S.人人都有自由做自己想做既野
不過今日好反感我呀姐既態度,同事請自己假去做自已想做既野,都要你管?
人地自已屋企人都未反對!
如果你真係覺得香港咁好,就唔好送走晒自己既仔女
唔好係外地買樓,留番係香港吧!

沒有留言:

張貼留言