大學last year個一年,我有機會去south Africa
帶幸可以見到Nelson Mandel既銅像
當時不以為然,只係銅像下拍照
表示到此一遊
但我地而家香港發生既事
我地想要既野
係咪同佢地爭取既野係差不多呢
人地用左多年既努力
經過幾多辛勞先有自已想要既野?
所以我地而家香港算得咩
人地佔中
阻住你番工咩?我唔覺得有
佢地有冇破壞任何野?冇
大家都知道政府係要做野
但係唔好太over
大家都係香港人
大家都係想要我地既最後自由
所以個D反佔中人士
大家有不同立場,但都唔好去痛罵任何人
難道爭取到好既野,你地冇份享受麼?
P.S.人人都有自由做自己想做既野
不過今日好反感我呀姐既態度,同事請自己假去做自已想做既野,都要你管?
人地自已屋企人都未反對!
如果你真係覺得香港咁好,就唔好送走晒自己既仔女
唔好係外地買樓,留番係香港吧!
沒有留言:
張貼留言