苦讀兩年
我畢業啦!
多謝屋企人既支持!
仲有公司比我可以唔洗OT走去番學!
仲有一班好同學仔, 我先可以咁順利完成
真係比D degree時更順利!
講真...一邊番工, 一邊讀書, 真係同全職讀書好唔同
最少做功課同溫書時間唔多夠好
有時放工好累都要番學
所以唔好睇少我地既努力呀!
亦都好多謝全屋企人呢日後參加!
香港既畢業禮同我係澳洲時既畢業禮真係好唔同
可能唔係第一次, 所以冇咁感動
而又知道唔洗離開呢個地方
不過我都好珍惜呢個機會!
因為我唔再讀書啦!!!!
P.S. 6月既時間, 我已經希望你可以出現係我人生既其中一條彩虹度, 估唔到我地係等唔切, 我好掛住你呀!
P.P.S 爸爸話呢個係我既生日同畢業餐! 全部都係我既(屋企人)既!!! 多謝XO


沒有留言:
張貼留言