星期一要交功課, 大家都預左星期六日要番!
星期六已經做到10點半
人人都以為進度幾好唔錯
一日三餐一齊過, 都幾唔錯!
番介前仲可以見到澳洲番既寶貝!!
真係light up my day!
放工同同事講完再見之後, 就番屋企訓幾個鐘再番工!
星期日一早起身
媽咪仲以為我咁早起身同佢去飲茶...
其實我係番工呀!
就係呢一下踏出屋企, 就要等成26個鐘後先可以再番屋企啦!
一齊出去食lunch既時候
大家仲係度諗
今日應該可以6點走既!
做野做到6點時
我地仲諗...
如果9點收工
可以去食個宵夜再番屋企訓
正!
點知....
我地9點幾係叫外賣番公司食
然後由本黎自己坐係自己個位度做野
跟住就係周圍坐住做
再最後搬埋一齊做野
當我地2點幾以為可以就快搞掂既時間
原來係天方夜譚!
做到3點幾既時間仲諗住去租兩間房沖個涼訓幾個鐘番工
到最後4點既時候
大家都打算唔走啦
不如做晒D野, 跟住先番屋企訓
係
4點幾
我地仲做緊野
仲諗住可以睇日出TIM!
要BREAK一BREAK
直到6點幾, 我地終於對好晒野搞掂晒!
呢一個MOMENT大家已經冇感覺!
而且口齒不清
開始笑料百出
例如...
飲飲下水會訓著
打算去Scan野變左copy野
講野前後倒轉
真係好搞笑
8點幾見到同事一個一個番黎
真係好唔似平日既我
今日可以見證大家番工既時間, 真係好難得! (因為平時我好遲番的!)
呢間公司開業以黎
好似都未試過有人通宵工作!
我地打破左呢個record啦!!!!
講真, 以前讀書都未洗咁樣做功課!
但一班人好努力咁工作完成一件事, 真係幾滿足的!
P.S.由第一下踏出家門開始冇訓30個鐘, 之後再一直訓番16個鐘!!!
我真係一個睡竇竇!



沒有留言:
張貼留言