相識10年
再見3年
相戀,分開
耐人尋味
兩個人居住在兩個不同的地方
兩個不同的文化背景
有著相近的性格
從任何地方看來,都看不出問題所有
朋友們都說"咁耐大家都可以見番係埋一齊, 真係緣份! 而且非常相配"
本來我都信以為真!
我不需要轟烈的愛情
我只需要細水長流
我不要韓劇既OPPA般的浪漫
我只需要係你心入邊佔一個重要位置
但就因為近來我地事事不順
原來我地既關經唔起考驗
因為我選擇事業
要你多等半年, 希望為將來作好準備
而你就希望可以時刻相對
我跟你分享我的計劃
你說 "我很愛你,但想你找到更好既人"
我發現原來我並不了解你....
你覺得我獨立
因為我唔想成為你既負擔
我既獨立係緞練番黎既
人人都以為我可以好獨立
每晚哭崩過後
第二日依然要堅強上班, 照顧我既囝囝囡囡
在家依然要做開心果
我以為曾經痛過會沒那麼痛
但原來因為生活既"甜"令我忘記了"痛"
分手後, 我故意令自己變得更忙
故意過得更開心!
多謝你曾經令我變成開心小天使
沒有留言:
張貼留言