Translate

2015年7月27日 星期一

Monkey Mia Road Trip

YEAH!
我恨左好耐既Monkey Mia
我以前讀書已經識呢個地方
但由於真係好遠, 要total揸9個鐘既事先到 (CRAZY!?!??!)
所以冇咩人會去
而且去呢度如果唔係鐘意海豚既人去, 真係浪費呀!
 
今次既road trip有人物如下:
我, 新娘(S), 新郎(D), 朋友G同契女
 
第一日先出CITY接S&D
接完佢地係打算直接出發架!
點知...
我地留底左個行程係屋企, 所以要番去拎
真失敗!
 
Day 1
我地揸左成8個鐘先到第一個我地會停既地方 - Kalbarri
呢個地方係去MONKEY MIA既人都會停一停
因為一次咁樣揸上去MONKEY MIA真係好累 (我地回程就知!)
 
到左都成4點幾啦
我地打算去搵PINK LAKE
點知過左都唔知
因為根據當地人話
呢排都冇咁PINK啦, 叫我地下次再睇啦!
應該係咁既
但我地真係睇唔到咁PINK
不過不停係車度互相催眠, 真係見到PINK PINK地架!!!
 
今晚我地食FISH & CHIPS
YUM!
 
Day 2
 
琴晚訓覺就聽到雨聲
好驚今日會落大雨
因為如果落雨天氣唔好我地想去既地方就會CLOSE
 
一起身就聽下有冇下聲先
跟住再望下
天陰陰姐, goos luck!!!
 
跟手就渣渣淋出發!
行左12km既rough road
再行20分鐘到
我地就到左Kalbarri既Z-Bend
 
本黎揸唔洗20分鐘既路, 揸左成個鐘, 仲好怕有KANGAROO跳出黎
 
我地到啦!!!
係咪好CUTE呢我個(契)女!
 
 
呢度就係Z-BEND啦
靚唔靚先
因為天氣唔好, 好天時仲靚!
原來我左邊都有少少S字形架!
 
唔好意思, 我都要影下咁靚既地方架
咁就比人偷影左我好似玩緊電話咁
 

望下後邊有咩人先!
睇下下邊真係好靚架!
 
我地行左出少少睇
真係有人行左落去架
當然唔會係我地啦!
 
P.S.
當我地影完相, 睇夠之後, 我地行番車度
突然開始落雨!!!!
係落雨呀!!!
我地4對大人既腳當然可以行得好快啦
但我契女就慘, 佢又唔行得快
我地又怕月黎月大雨, 澳洲既雨真係唔係人咁品, 話變大就變大架啦!
S同我就一個接一個抱住契女快步番車
原來抱住12KG既野快步行都幾係野
抱完都手震呀!
 
然後the next station is - Natural of Window
呢度我真係好期待
我黎呢度都係為左佢!!!
 
點知!
我地一落車就落大雨!
G同契女放棄係車等我地!
 
S,D&我就裝備好咁行落去
我估行落去都只係10分鐘到, 好快就到
 
不過...
係去到要行落去個WINDOW個陣就真係要慢慢行
我同D都考慮左好耐先行埋過去
因為我地怕落雨地滑
但如果我冇行過去, 我一定會後悔!

佢就係NATURE of Window
跳一下先啦, 咁開心!!!!
再行前少少就可以見到個景!
真實係比較震撼!
 
小事一則:
小妹因為怕高
我要好勇氣先可以爬到過去
本黎我頭幾張相個樣好唔自然架, 因為驚MA!
最後係捉賁則邊舊石再笑下
最後快快手爬番入去!
 
影完相又同D遊客傾下計
佢地同我地講
可以一直行過去, 應該2個鐘到!
 
我地聽完覺得我地係冇辨法完成到架
又冇用具
我地走個陣仲要再落大雨, 覺得其實好危險架!
 
睇完Nature of Window
我地就BYE BYE Kalbarri
一路向北去Monkey Mia啦!

去Monkey Mia前一定要去SHELL BEACH
因為呢個地方好特別
成個"沙灘"你都見唔到沙
只會見到貝殼
因為呢度本身好多貝殼類去淨番D水
跟住日積月累, 就沖左好多貝殼上黎
對住既呢個海係INDIA OCEAN
 

你睇下真係SHELL ONLY!!!!!
見唔見我後邊既INDIA OCEAN?!?!!?
 
再揸多半小時就到Denham, 去MONKEY MIA最近既TOWN
 
今晚我地去左人地既RESORT度DINNER
呢度既RESORT只係靚少少既HOTEL同埋有RESTURANT
唔好想像成THAILAND同MALDVIES既RESORT!
 
Day 3

今日就當然去MONKEY MIA進發
由DENHAM過去只需半個鐘
因為我地唔想住Monkey Mia Dolphin Resort
 
入MONKEY MIA係要比8.5既
因為佢地要保育
好好保護D海豚!
 

呢度一個早上會有3次dolphin feeding
而呢D海豚係野生的!(咁先珍貴!)
而家只有4條識游埋黎
如果佢地唔生小朋友, 唔帶佢地埋黎
之後就好可能冇呢個dolphin feeding既機會啦!
而每次FEED呢都有3個人可以有機會
佢地都想公平, 會揀一男一女一小朋友
我就好幸福咁係第一次FEED既時候揀中我啦
我係冇打算落水架, 個陣我鞋又冇除啦, 而且我係摺唔到庫腳架(你睇張相就知我係不顧一切濕就濕咁落水既)
反而我朋友S就冇機會, 佢好想可以揀中佢
 

餵完可以係呢度HEA下
我地要等夠鐘去出海呀!

望住個咁靚既海
我:幾時可以再番黎呢?
 
10:30AM
我地出海啦!!!
我地出海搵海豚
搵DUGONG
搵turlte
搵pearl
我地好好彩, 全部都搵得晒!!1 YEAH!
 

出完海就係同(契)女興奮下
佢玩呢個好開心!
原來小朋友係鐘意既!

食完LUNCH就HEA下
我地係可以咁FREE架!
 

我同朋友S覺得太早
唔想係HOTEL HEA
所以決定再摌多次車去SHELL BEACH再影相
要訓身D既!
今次真係訓晒係度影架!!!
不過係好"吉"既!
試想像好似訓左係石春路上!
 

 

食飯前
去呢個咁靚既Roundabout既張相
我琴晚已經睇中佢
而家冇車, 仲唔影!!!

 

一個好full既dinner完結我地今日既行程!
 
Day 4
今日我地要走啦
呢個旅程係好忙架!
不過好充實! 
 

沿路係見到好多唔同深淡既草
又可以見到好多小黃花
因為NORTH個邊係熱D既!


終於可以有一張係車頂既車啦!!!! (好怕整"LUP"個車頂架)
後邊係小黃花田黎架!
 
經過差不多8個小時既車
係呢8個小時
我地要KEEP住HYPER, 唔好FALL ASLEEP
又要令小朋友HYPER, 唔好喊
真係唔好話唔累呀!
經過SWAN VALLEY
去買埋手信
再影番張相, 4年前都係同一個地方同一個位置影過
 
再去食NADO'S
又玩完4日LU!

沒有留言:

張貼留言