Frementle係我覺得一個開心既地方
因為以前讀書既時候, 會因為有開心事, 所以會專登去個度
所以今次番黎回味我既PERTH都一定要再去呢個地方!
今次就做一次遊行, 係度慢慢行, 仲要自己搭火車去(以前係揸車多)
笑料:
由於我已經冇左SmartRider (即香港既八達通)
所以我係要買票既
而PERTH買票係要分ZONE, 由1-12個ZONE
ZONE係計緊你去既目的地既距離
我從來都唔識計, 因為以前用SmartRider係會自動計既
正當我對住部買票機發呆既時候
就有個好好既火車STAFF行埋黎幫我
原來係可以打目的地個名, 佢就自動可以幫我計好 (即好似日本既Train一樣)!
原來咁方便!!!
由PERTH CITY去FREMENTLE 大約半小時
要係FREMENTLE落, 唔好係NORTH FREMENTLE, 如果唔係要行好遠架!
一落車
感覺得好熟識
自自然然對腳就行左去FREMENTLE MARKET
呢個一D都冇變
個個玩回力標既伯伯依然係度
個間賣香薰既店仲係度
我最鐘意既手飾店都仲係度
我就係鐘意PERTH呢樣野
就係係咁多年後, 你依然見到好多你熟悉既事物, PERTH係好親切既地方
係呀! 我好鐘意每個城市地下既ICON
呢個好AUSSIE
呢個係新既野, 不過我鐘意
就係以前常常去食飯既地方附近 (Just next to the beer factory)
Perth既天氣真係好似女人既心情
明明今朝仲落緊雨, 係度諗帶唔帶傘好
點知晏就就已經好好天
Sunshine!
呢條路軌
我地影過好多次相
想當年好朋友結婚個日都有係度影相!
行左兩個幾鐘就要坐底飲杯野
呢間正呀!
係可以飲既chocolate
仲有CHURROS食
我記得我係PERTH既最後一個生日
我D朋友好寵我, 買左個最大個個比我, 可以試晒咁多隻DIP
今日再飲, 都係個個味!
舒舒服服飲完杯野
就再行
行行下發現左一間專賣整cake既野既店
好吸引, 真係想帶晒佢地番香港
就係呢度買左個high tea set比今日生日既朋友
都係呢間店同個老板娘傾左陣計
老板娘同我講
澳洲都going down(我一黎就好多朋友咁樣同我講)
佢都話好多人係個度都搵唔到野做
覺得我可以係香港搵到工而且可以係香港做野係好好既事
仲叫我有機會去新加坡試下!
我都想呀!
仲有...佢係好多年前都係讀curtin出黎架!
最後去埋我以前好鐘意既Fairy shop
睇左好多fairy tale既野之後
就要搭番Train番perth city
因為朋友已經係個度等我
接埋我去朋友個birthday party
都唔記得左幾多年冇join佢既party啦!
BYE BYE Frementle!






沒有留言:
張貼留言