今日一整日聽到好多negative既消息
雖然唔係發生係我身上
但每次我聽到一D有關生離死別都特別不是味兒
總會不小心眼紅紅
我知道
人生總會經歷
但總係唔希望發生係自己身上
特別係呢幾年
去旅行, 可以一個炸彈炸走咁咁多
係一個好開心既PARTY就令咁多大好青年離開
連大家成日覺得好安全既飛機都出世
人生無常
我都成日安慰自己
人生著幾多食幾多係整定
要令自己每一個過得開心就足夠
但因為人漸長大
就好怕身邊既人離開自己
例如....好怕爸爸媽媽總有一天會離開我
例如....分手後總要用好多既時間去沖淡
所以可以同佢地每人相處
我都盡量開開心心咁過
因為我怕可以個一次既見面會係最後一次
多謝咁多人係我身邊存在
我會好好珍惜你地
捉緊你地
有時我捉得你地太緊, 只係因為我太捨不得你地
請原諒我吧!
沒有留言:
張貼留言