Translate

2015年8月1日 星期六

回到CURTIN時

今日終於抽到時間番學校行下啦
 
佢改左名呀
以前叫curtin internation collete
而家叫curtin college
呢間college令我又驚又喜又緊張呀!
真係心血少D, 我早就唔可以係度打BLOG啦!
 
再黎就係我既UNI啦
係呀, 兩間學校都係同一個compus
所以我既6年時間最多都係呢一區, 同埋我屋企, 哈哈!
行過好多既熟悉又陌生既地方
building 400係我自己public health既地方 
 

呢度係全間學校最多人係度HEA既地方
因為呢個夏又好舒服
有太陽又唔係孟
好多人可以係度舒舒服服enjoy sunshine
慢慢食lunch!

呢D樹真係我地學校既singnature
會有松果掉下來
又會有烏鴉係上邊HEA

 

 

 呢度係另一HEA點
CANTEEN就係度, 最鐘意佢地既SALAD BAR
又好味又抵食
你塞幾多都係個個價, 最鐘意可以"CUP"得埋個蓋
 

我地行緊去我既building 啦!!!!!!!

登登!!! 就係佢啦
幾MODERN
我畢業時都有係同一個位影相架!
 
今次番PERTH
我覺得最大既轉變應該呢間學校
好多野都係既陌生又熟悉
多左好多格格不入既building
但都總可以係某個角落搵得番你要搵既野
 
希望佢唔會變得太多
因為佢真係我留下好多回憶既地方
希望下次番黎我依然可以搵番我鐘意既curtin!

沒有留言:

張貼留言