Translate

2017年2月22日 星期三

因你,而感動

昨晚食飯既時候已經覺得好唔舒服
一直只係覺得自己累
因為今日老公同左我去行山,為左我可以生豆豆舒服一啲
但番到屋企見血月黎月多

到到11點我仲可以好冷靜咁沖涼
仲食埋老公既愛心麵
跟住老公就睇定去醫院條路,諗住一陣自己開車上醫院
食飽沖完涼就大家打算訓一個鐘就去醫院

點知未夠一個鐘我已經唔得啦
因為好多血但未破羊水
所以決定去醫院

先打電話比家姐
係屋企樓下等
一落到去屋企樓下就有一架的士
跳上的士都唔洗開口,司機已經知去邊

由於去到醫院已經成1點幾
所以要去急症個邊
好好彩,今晚急症無人喎
我又好快可以入醫
今次係人生第一次坐wheel chair

好快就上左去婦產科
問一啲基本野就檢查
嘩!一檢查原來已經開到6度啦!
但我依然未覺得好痛

nurse好好人
一邊送我入產房一邊教我呼氣

入到產房,駁好晒野就start to wait
係產房既時間真係好長
好在有老公係度陪我
望住個鐘一分一分鐘呠過去
nurse就黎check住
而每次既陣痛我都同自己講,好快會過去既
而且旁邊又黎左另一個準媽媽生緊
佢痛到死去活來咁
所以我以為自己唔算痛
一直堅持唔用止痛,諗住生個一下真係好痛先用

到4點幾羊水先破
跟住就應該好快就可以生
每次既陣痛都要忍住唔可以亂用力

到6點幾就nurse入黎準備
跟全佢地同我講可以生啦!
呢個時候我問可唔可以用止痛
因為我怕生個一刻真係會好痛
但nurse話生係咯用得同埋我都可以忍到
keep住忍埋佢

最後一切就緒
nurse一講可以用力
唔洗兩下豆豆就出左黎啦
已經比我抱住係心口
原來真係好感動
仲比豆豆啜我
skin touching
老公就同我一起迎接左豆豆既到來

一直抱住豆豆,nurse幫我needling,所有野都無感覺啦!

多謝老公一直陪住我!

豆豆B就係2月22日 07:08出世啦

歡迎你加入我地
我地會用一切方法去愛你
要幸福!

沒有留言:

張貼留言