Translate

2017年2月21日 星期二

預感

豆豆B你知唔知呀
媽咪我感覺到你呢幾日就會出黎啦
我又期待,又唔捨得,又怕

期待⋯⋯係因為可以真真正正見到你
可以知到你到底真係長成點樣,唔再係超聲波睇既黑白
可以同你互動,可以聽到你依依呀呀既叫聲
可以睇到你手舞足動既樣子

唔捨得⋯⋯係因為你足足係我肚入邊已經10個月
呢10個月我去邊都帶住你去邊
而且呢10個月都只有我感覺到你
感覺到你郁啦,你既heart beat
所有只有我同你既magic moment

怕⋯⋯係因為我怕痛,怕不知所措
我唔知咩叫10級痛,唔知咩叫陣痛
怕你出世後我唔一定做到一個好媽咪
怕我地仲有喲咩未準備好

但我都希望你可以係2月22日出世
呢個咁得意既日子
未來唔怕有人唔記得你既出生日
而且健健康康咁出世就可以!

今日你爹爹帶左我去大潭行山
行多喲可以容易喲生你出黎
唔洗痛咁耐

P.S.我覺得今日你會係我肚入邊既最後一日,所以我急住同你爹爹做晒所有事。


沒有留言:

張貼留言