Translate

2011年3月28日 星期一

為食貓

OL平時有咩做?
唔係做野就係講野
唔係講野咪就係食野LOR!

公司真係好FREE
仲成日有同事會訂下零食
我呢隻為食貓
又點會唔訂埋一份呀
就係咁
我就係咁食食食
再咁落去
我就快有個5個月大既BB啦

唉...
今日放工前又食左個TEA!
大家唔好再請我地食TEA啦!!!!!

沒有留言:

張貼留言