每星期二
係TST
行過同一個地方
依然會有人問
"小姐, 我想你係咪著M SIZE架?
唔該啦
10年前中學時代已經有你呢D人啦
我係香港咁耐
你估我仲會唔會答你呀?
仲有
呃都搵D Fashion 少少既黎呃人呀!
搵D口音唔正
貌似自由行既人
開頭真係以為佢問路
估唔到
呃人既技倆10年都冇變過
去進修下先啦!
但係唔明點解
明明我唔講野個樣都幾COOL下架
佢地都仲夠膽死走黎問我既!
我比10個勁佢地!
係TST
行過同一個地方
依然會有人問
"小姐, 我想你係咪著M SIZE架?
唔該啦
10年前中學時代已經有你呢D人啦
我係香港咁耐
你估我仲會唔會答你呀?
仲有
呃都搵D Fashion 少少既黎呃人呀!
搵D口音唔正
貌似自由行既人
開頭真係以為佢問路
估唔到
呃人既技倆10年都冇變過
去進修下先啦!
但係唔明點解
明明我唔講野個樣都幾COOL下架
佢地都仲夠膽死走黎問我既!
我比10個勁佢地!
沒有留言:
張貼留言