今日約左姨姨去飲茶
跟住去左行街
平時一行街我就暈GA LA
今日行左陣都好累
不過只要比少少心機
就搵到好多又平又靚既野啦
呢個係我成個秋天既3啦!
跟住去左行街
平時一行街我就暈GA LA
今日行左陣都好累
不過只要比少少心機
就搵到好多又平又靚既野啦
呢個係我成個秋天既3啦!
行完街等埋姨姨學完氣工就番屋企食飯
幾時都係最鐘意搭FERRY番屋企架
番到屋企
見到成屋都係D AUNTIES!
真係...
好開心
佢地都係MAMI十幾年既朋友
佢地冇咩幾呵可以見番晒
今晚大家一齊食飯
跟住又打左陣雀
又想左陣當年
又傾下D仔大女大既事
真係睇見佢地都開心呀!

沒有留言:
張貼留言