我每個節日都會慶一慶
人地開心
我又開心
早前兒童節
我呢個永遠都係兒童既兒童就想傳開自己既開心
就一人一隻KINDER出奇旦送左比同事
大家又有得食
又有得玩
滿足你3個WISHES
人人開心
何樂而不為呢?
聽日就係EASTER HOLIDAY!
所以我琴日去左CWB買左呢個CHOCOLATE比大家
我將佢分裝
人地開心
我又開心
早前兒童節
我呢個永遠都係兒童既兒童就想傳開自己既開心
就一人一隻KINDER出奇旦送左比同事
大家又有得食
又有得玩
滿足你3個WISHES
人人開心
何樂而不為呢?
聽日就係EASTER HOLIDAY!
所以我琴日去左CWB買左呢個CHOCOLATE比大家
我將佢分裝
包到好似佢咁(入邊D CHOCOLATE換左JA)
拎番去比同事
人人都開心
仲讚靚TIM!
HEHE
今日好HOLIDAY MOOD呀!
好似冇咩做野咁
聽日開開心心EASTER HOLIDAY!


沒有留言:
張貼留言