Translate

2011年4月28日 星期四

唔制呀!


跟左我8,9年既即影即有相機
以前唔係太識玩佢
而家就成日用佢
唔知係咪因為咁
佢一下子太粗勞
所以佢一嬲之下
咁就壞左

明明2個月前用你仲好地地
但而家
你粒聲唔出就咁就SAY GOODBYE!
仲想用埋你聽日GA MA
點知....

唉....
好想買番呀!
不過好似有D貴呀
又要等
點解你會病架

我會好掛住你
謝謝你既相伴

P.S.唔知有冇SPONSOR呢

沒有留言:

張貼留言