Translate

2011年4月8日 星期五

請與我保持距離

唔知香港人係咪慣左同人咁近接觸呢?
其實諗真D又唔係架喎

大家都知巴士既位真係SHOULDER碰SHOULDER
由其係D打橫成排
大家貼住大家住個D
琴日放學番屋企搭巴士個陣
見到有個港女一有個男人坐左NEXT TO HER之後
港女即將個PAT PAT向冇人坐個邊MOVE
你MOVE都唔緊要
跟手佢用隻手掩住個NOSE
再黎個樣就黑口黑面啦
其實個個男人冇味架喎
因為之前搭船個陣佢坐我附近
小妹想當年有個呀布住隔離都認左成程車啦
比少少尊重好喎
人地個男人感覺會唔好架MA!

其實我唔係MAINLY講呢件事
我係想講
點解香港人鐘意咩都痴到咁埋
排隊痴得好埋啦
番工位同位痴到好埋啦
出街食飯每張台都痴到好埋啦
呢D都唔緊要

不過
可唔可以我做D好PRIVATE既野既時候你地唔好痴得咁埋呀!
我最討厭就係D人係等ATM個陣
唔知點解好鐘意企係你正正後邊
半步距離都冇GA WOR
我唔想比你見到我個PASSWORD
我唔想比你見到我有幾多$$$(雖然唔多)
我唔鐘意轉身就好似差D可以KISS到你
岩岩頭先放工就係咁!!!!
去ATM走個陣
差D可以同個女人KISS到LOR!
人地痴落你度你都唔鐘意啦
明明成個AREA好大
你後邊又冇人
你可以唔洗行咁近LOR!
對唔住, 我最後用左個好屑既眼神望你
因為我真係好討厭架!

點解你地唔可以比番一大步既距離我
比番少少PRIVATE我呢
呢樣野真係要學人外國啦
佢地真係會自動自覺企得遠少少架
我最欣賞呢樣野

STAY A STEP AWAY FROM ME! PLEASE!

沒有留言:

張貼留言