Translate

2014年7月21日 星期一

想當年

轉眼間,就到左大家暑假
記得自己最後一個term break係要去做placement的
當年因為做placement個間公司既supervisor係識既
所以吾緊張
而且大家都對我好好
連運輸同production line既叔叔對我都好好
所以要感恩,我一直都遇到好人

今日
我已經做左大姐姐啦

我地公司今年都有placement既同學
見到佢地,就好似見到以前既自己
第一日留工咩都吾知
對所有野都好好奇
好熱血架(而家都係)

所以我對佢地好好
因為我希望佢地做完呢個summer真係有得著架
之後會喜歡自己揀既路
好似我咁
我冇後悔自已揀既工
而且仲好enjoy,如果吾係吾會入行啦!
我就係希望佢地都會係咁!!!
跟我個個dee dee真係好乖,我會比心機教佢野架!!!!

P.S.沒有你 還是愛你 
同在這裡再呼吸這空氣
今日不停loop呢幾句歌詞⋯⋯

沒有留言:

張貼留言