轉眼間,就到左大家暑假
記得自己最後一個term break係要去做placement的
當年因為做placement個間公司既supervisor係識既
所以吾緊張
而且大家都對我好好
連運輸同production line既叔叔對我都好好
所以要感恩,我一直都遇到好人
今日
我已經做左大姐姐啦
我地公司今年都有placement既同學
見到佢地,就好似見到以前既自己
第一日留工咩都吾知
對所有野都好好奇
好熱血架(而家都係)
所以我對佢地好好
因為我希望佢地做完呢個summer真係有得著架
之後會喜歡自己揀既路
好似我咁
我冇後悔自已揀既工
而且仲好enjoy,如果吾係吾會入行啦!
我就係希望佢地都會係咁!!!
跟我個個dee dee真係好乖,我會比心機教佢野架!!!!
P.S.沒有你 還是愛你
同在這裡再呼吸這空氣
今日不停loop呢幾句歌詞⋯⋯
沒有留言:
張貼留言