由5月起
我對住好多唔同既挑戰
我都好努力去做到最好
其實我覺得每一樣野都係lead住我黎行
只係行既過程我去選擇捉唔捉緊每一次既機會
我發覺我變得更加熱愛自己既工作
唔知係咪我想證明比人知我唔再係溫室中既小花
我已經由唔知幾時行出左個溫室
可能比我自己想像更早
而家番工可以唔理幾時放工都冇所謂
比起以前,真係好想快D放左工番屋企
我鐘意多D野做
請用工作黎壓死我啦
呢個係我而家所希望的
今日聽到呀姐第一個諗起我
跟住就有口難言咁諗唔到更好既人既時候
唔知點解個心好開心
覺得好似呢3年帶D成績咁
所有係生命出現既機會
其實都係真係要自己好好把握
你唔可以控制有咩野走進你既生命
但絕對可以學會珍惜同捉住每一個機會
可能會覺得你捉住既野唔係最好
但係可能無放開左就唔會遇到更好
既然我應成做呢樣野
我會努力做到最好架
比一年時間自己!!!
沒有留言:
張貼留言