Translate

2014年7月7日 星期一

Cannot miss any Family Dinner

過去三星期,每一日都好夜放工
原來我都會想家的

每一日放工最想做係咩?
吾係訓覺(我以為我係)
而係好想快一點點番屋企,睇下媽咪留左咩送比自己
有時番到屋企仲會偷懶,死都吾肯自己夾飯盒
因為覺得比媽咪Take care好幸福呀!

就好似今日咁
食左個世紀飯,我已經由6年前冇諗過可以再咁樣食飯
今晚餐飯⋯⋯我地吾再care有多美味
我地care個份情
希望呢個係一個好既開娛

我真係好希望可以多一點飯聚
有一點點回到小時候
婆婆還在的時候

所以無論幾忙都好,記得識番屋企食飯呀!

留到屋企幾忙都好,都會有人比無依靠!

沒有留言:

張貼留言