由於前一晚太夜啦
而我地黎係渡假同RELAX既
冇理由迫自己晨早起身行出去食早餐GA MA
所以我地係前一晚就已經寫好早餐ORDER
只要畫好ORDER MENU, 跟住係每晚2點前放出房外邊, 第二日就會準時送到
而我地黎係渡假同RELAX既
冇理由迫自己晨早起身行出去食早餐GA MA
所以我地係前一晚就已經寫好早餐ORDER
只要畫好ORDER MENU, 跟住係每晚2點前放出房外邊, 第二日就會準時送到
就係咁
我地就唔洗梳洗行出去食早餐
準時10:00AM送到黎,仲有哥哥拎埋入黎
正!!!
我個人比較鐘意食西式野
其實佢仲有中, 日, 韓既
唔識英文都唔緊要, 有中文架!
一邊望住個360度大海景, 再食住個早餐
你呢....呢D享受係香港, 邊度搵到呀!
食完早餐就去搵件靚3出去行下先!
啦啦啦...呢間就係我間房啦, 一定要同佢影下相啦
真係唔影唔得呀!
仲有其實一直望到我身後有個小島個個位, D水位係仲可以企係度架!
沿路行出去都係椰林樹影
雖然佢係SUMMER
不過佢都幾舒服, 唔會覺得太熱既感覺!
係邊加手邊個個島其實係另一間HOTEL黎GA LA
不過我見好似細D既
就係咁架啦
食完LUNCH冇野做, 就周圍行下
而且第一日, 我地就周圍睇下有咩玩
同埋摸索下未來幾日就算去玩,都要係邊D位度等啦
我地行晒成個島都只需30-45分鐘到
成個島都幾好行架
不過海邊有好多海草, 有好多人用人手去執既
其實要游水我都會揀番自己秀一下跳落去游, 唔洗行出黎啦
D水真係清到咁架, 只係係我地琴晚上船附近
而且我發現D魚好似識霸地盤架
日日都係見到差不多色同埋差不多既魚係同一位置架!
下一篇就講有咩玩!





沒有留言:
張貼留言