Translate

2012年10月22日 星期一

帶晒佢地番屋企啦

 
今日唔帶飯
為既係一件好簡單既事
而又令我開心左2日

話說琴日我周圍問同事有冇人肯同我去食MC噹噹
但係就冇人肯
原來大家都咁健康

但係本小姐又想去WOR
目的係咩
好明顯係想換野姐

所以, 我決定唔帶飯
自己去食MC噹噹
好在
而家佢好人道
唔再好似以前咁
一個人只可以一次換一隻
而家可以一次帶晒佢地番屋企啦!
其實我有諗過成SET買
不過經過上兩次既教訓
都係唔好
因為D袋都唔知有咩用
而家仲唔見埋TIM!
所以...
我都係唔貪心, 要4隻算
我仲今日先知有"為食CARD" TIM!
我真係鄉下妹呀!

要換都快D帶佢地番屋企啦
佢地真係好可愛架

最愛紫色既滑0都0都
佢頂HAT真係好搞鬼

沒有留言:

張貼留言