今日係中國既情人節
有時我覺得好多中國既節日係比較有意思
同埋背後既故事係比較感人既
相傳自南北朝起,農曆七月七日是天上牽牛星與織女星一年一度相會的日子,俗稱「七夕」。逐漸也成為中國的「情人節」,情人在這一天互贈信物結緣,兩情久長綿延。
睇下
個故事幾咁慘
雖然佢地比人分開左
但都仲掛住大家
每一年既同一日都會就得去見大家
唔知係咪咁樣會更珍惜大家呢
如果比我可以揀
我都希望有一個咁既男人
一年到晚都會記住自己
而又唔洗成日見
一見就會好珍惜每分鐘
只要知道佢心中有我就夠啦
之前係日本過左一個日本既7夕
真係好開心
多謝待曾經擁有!
沒有留言:
張貼留言