呢排唔知點解有咁多呢D好SAD既戲
今日睇左佢
雖然真係唔係太鐘意係中間夾左太多既搞笑位
但整個故事係好睇既
兩個人相遇都係要一個巧合
兩個人相遇都係緣份
有時失去先知咩叫最好
我地一直都係等一個人既出現
我好似等到,但又唔知去左邊
今日又睇到一段文
有時候,希望時間為自己停下,做完己還沒來得及做的事情。
有時候,想一個人躲起來脆弱,不願別人看到自己的傷口。
有時候,夜深人靜,突然覺得不是睡不著,而是固執地不想睡。
有時候,走過熟悉的街角,看到熟悉的背影,突然就想起一個人的臉。
有時候,發現自己一夜之間長大了。有時候,聽到一首歌,就會突然想起一個人。
有時候,發現自己一夜之間長大了。有時候,聽到一首歌,就會突然想起一個人。
有時候,常常在回憶裡掙紮,有很多過去無法釋懷。
呢幾句都係由文章中copy出黎的
經常以為自已唔會受傷
點知就係不知不覺間就受傷了
而且仲唔係3,5,7日可以好番既傷
幾時先可以好番?

沒有留言:
張貼留言