呢兩日番工好似搬屋咁
每日pack箱半日
仲多野過個陣由perth番HK呀!
今日終於黎到啦
係度做左3年
見住對住既野會被拆
而且遲下仲要雙手呠送走佢地
有D仲係望住佢轉變
有D用左好多方法去幫佢沖涼,做validation
而家話拆就拆
話搬就搬
所以我地幾個做得耐少少既
就想好好同佢地道別
我成日會把所有野幻想成卡通咁
(係呀!以前既佢都話以為有D野只會係卡通度發生,居然係我身上見到!)
我覺得佢地都會唔開心
同埋從來未試過入cleanroom可以咁free(殊!知道我做咩都唔好講呀!)
好!我地今年就送舊迎出年既新!(係!我都要送舊迎新!)
相信你地會有更好既主人架!

沒有留言:
張貼留言