8月30日
大家都等左一年既大日子!!!
前一晚唔止新娘子訓得唔好
就連我地都訓得唔好呀!
不過都不減我地今日既精力
可能因為開心事, 整個過程大家都唔覺得累!
我地一早6:30就到左新娘子屋企扮靚啦
我今日展開香港一日遊!
扮好靚當然搵個妹黎影相啦!
呢個妹好乖, 成日搵我地拖住佢
又拎水比我地, 愛死佢啦!
先黎同新娘子影個大合照
跟住我地就落樓去玩兄弟啦
係呀! 我地D GAME都幾變態架!
不過開心呀!
食完個LUNCH之後
我地就趕去伯大尼行禮
就算趕D, 我覺得係值得架
睇下, 幾靚
個一刻仲要好感動!!!
當然唔少得拋花球啦
花球唔係我得到的!!!
黎個大合照
之後就趕D鴨仔上車
大家分道揚鑣咁去番尖沙咀
間酒店都好靚架!
花心思既decoration
仲有大量靚到冇人有既pre-wedding
真係令人羨慕呀!
影完一輪相之後
我地一PAIR一PAIR既MARCH IN去迎接我地既新人
TOAST完
大家開始食野
而我就去陪新娘去扮靚啦!
睇下
我既朋友幾靚
成個公仔咁呀!
一齊開開心心敬完酒
就同大家講再見啦
完美既一日就咁就過去啦
整日都過得真係好快!
不過係開心!
完左成件事先識累呀!
我地人人都工作左OVER20個鐘! 係咪好叻呢!
今日總算係冇咩甩
祝佢地永遠幸福, 就好似佢地既誓詞一樣!









沒有留言:
張貼留言