Translate

2011年2月12日 星期六

Day 3 - Albany! Here we come!


藍藍天空高掛我的夢

今日我地個個都好乖
好早起身
都好準時出門口
係呀, 我地成日係屋企食早餐呀!

今日我地揸車落ALBANY呀
揸左800幾KM
一半我揸, 一半大家姐揸

揸揸下都要停下既
STOP個陣
我見到佢呀!
佢好可愛呀
係澳洲我好少見到佢地架!
佢真係食骨頭同埋...食EGG穀LOR
好搞笑架佢地!
同佢地玩左15分鐘又要去趕路啦!

揸左6個幾鐘
終於到啦
第一時間當然係去INFORMATION CENTER啦

你睇, 我隻手係拎住MAP架!

拎完MAP當然係去我地間屋啦

又係我上次住個間呀!

又大又舒服

好西式架
大家都好滿意

當然我地要去下THE GAP啦

跟住一定去WIND FARM架

呢D係一家到既地方!
跟住最後當然係去IGA買野番屋企整啦

有大大既菇菇食

今晚食到好飽
HEA下, 抖下
又一晚
今晚大家都訓得好好又舒服!

聽日又有另一日既旅程啦!

沒有留言:

張貼留言